آخرین مطلباخباربازی هاداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

رونمایی از لالیگا ۲۰۲۳-۲۰۲۴؛ الکلاسیکو بدون نوکمپ

ظهر جمعه سازمان لیگ اسپانیا، پس از انجام قرعه‌کشی تقویم فصل جدید رقابت‌های لالیگا را منتشر کرد.

تقویم فصل آینده فوتبال باشگاه‌های اسپانیا و رقابت‌های دسته اول فوتبال این کشور موسوم به لالیگا، ظهر جمعه به طور رسمی توسط سازمان لیگ این کشور منتشر شد. مهمترین نکته این تقویم همانند سال‌های گذشته تاریخ برگزاری ۲ دیدار مهم ال‌کلاسیکو است که در فصل آینده یک نکته بسیار مهم آن را در بر خواهد گرفت. بارسلونا با خداحافظی موقت با نوکمپ، پس از سال‎ها ال کلاسیکو را در ورزشگاه دیگری میزبانی خواهد کرد.

 

شروع از مرداد؛ پایان در خرداد

فصل جدید لالیگا از جمعه 20 مردادماه به طور رسمی آغاز خواهد شد. بارسلونا مدافع عنوان قهرمانی در اولین دیدار خود میهمان ختافه خواهد بود و رئال مادرید به مصاف اتلتیک بیلبائو می رود. 29 آذرماه لالیگا به استقبال تعطیلات زمستانی خواهد رفت و 12 دی‌ماه، رقابت‌ها از سر گرفته می شود. یکشنبه 6 خردادماه 1403 فصل 2023-2024 لالیگا به طور رسمی به پایان خواهد رسید. در این هفته بارسلونا در ورزشگاه سانچس پیسخوان میهمان سویاست و رئال مادرید در سانتیاگوبرنابئو به مصاف رئال بتیس خواهد رفت.

لالیگا در تاریخ‌های 13 تا 21 شهریور، 17 تا 25 مهرماه، 22 تا 30 آبان و 28 اسفند تا 7 فروردین 1403 به دلیل برگزاری بازی‌های ملی دچار وقفه می شود. در تقویم اعلامی سازمان لیگ اسپانیا تنها هفته‌های هفتم، هجدهم، نوزدهم و سی و ششم در روزهای میانی هفته برگزار خواهد شد. دیدارهای معوقه از هفته بیستم به دلیل برگزاری سوپرجام اسپانیا با شرکت تیم‌های بارسلونا، رئال مادرید، اتلتیکومادرید و اوساسونا، یازدهم بهمن ماه انجام می شود‌.

 

گروه نرم افزاری ماهور

ال‌کلاسیکو، ۲ یکشنبه در آبان و اردیبهشت

طبق قرعه کشی انجام شده، آبی و اناری‌ها پس از سال‌ها، باید در ورزشگاهی به غیر از نوکمپ، از رئال مادرید پذیرایی کنند. یکشنبه 7 آبان 1402، تاریخ برگزاری اولین ال‌کلاسیکو فصل 2023-2024 فوتبال اسپانیا است که به میزبانی بارسلونا و در ورزشگاه مونجوییک یا المپیک شهر بارسلون برگزار خواهد شد. این ورزشگاه سال‌ها در اختیار اسپانیول بود و تا آماده شدن اسپاتیفای نوکمپ جدید در اواخر سال 2024 میزبان بازی‌های بارسلونا خواهد بود. کهکشانی‌ها یکشنبه 2 اردیبهشت 1403 در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو از بارسلونا میزبانی خواهند کرد.

60 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا