آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

بیانیه آتشین بارسلونا علیه تباس !

باشگاه بارسلونا با انتشار بیانیه‌ای از خاویر تباس، رئیس لالیگا خواسته است تا در بحبوحه جنجال‌ها درباره رسوایی پرداخت پول به داوران توسط این باشگاه از سمت خود کناره‌گیری کند.

باشگاه کاتالانی در حال حاضر به دلیل پرداخت حدود 7.3 میلیون یورو  به یک مقام ارشد داوری از بارسا طی یک دوره تقریباً 20 ساله، تحت تحقیق است. تباس یکی از سرسخت ترین مخالفان بارسا در طول این رسوایی بوده است که روابط ظریف بین دو طرف را بیش از پیش شکسته است.

 

روز دوشنبه، باشگاه تغییر دیگری در تباس گرفت و از او خواست تا از سمت خود کناره گیری کند، پس از گزارشی در La Vanguardia که نشان داد او “شواهد نادرستی” در تحقیقات ارائه کرده است – چیزی که او کاملاً آن را رد کرد.

 

بارسلونا در بیانیه طولانی باشگاه گفت: “فقط به دلیل این واقعیت، یعنی نسبت دادن وظایفی که با او مطابقت ندارد، اگرچه به دلیل عزت و احترام به ریاست لالیگا، آقای تباس باید از سمت خود استعفا دهد.”

گروه نرم افزاری ماهور

این نشریه همچنین تاکید کرد که تباس در پشت صحنه آنچه که آنها توطئه علیه باشگاه خوانده اند، حضور داشته است.

 

:« تعداد انگشت شماری از رسانه ها و صاحب نظران با نیت کم و بیش بد در این آزار و اذیت شرکت کرده اند و لالیگا در پشت صحنه آتش را علیه باشگاه ما شعله ور می کند، با کمک های رئیس آن که تنها در یک جهت بوده است: تلاش برای محکوم کردن ما قبل از این در برابر افکار عمومی هستیم تا حقایق قضاوت شود. »

 

با این حال، بلوگرانا پذیرفتند که استعفای او بعید است.

 

در ادامه بیانیه آمده است: “با این حال، با آگاهی از وسواس او برای آزار و اذیت باشگاه بارسلونا و نشان دادن بیزاری و ضدیت آشکار خود نسبت به باشگاه ما، ما درک می کنیم که رئیس فعلی لالیگا به رفتار خود مبنی بر آسیب رساندن به باشگاه ما ادامه خواهد داد.”

 

بازرسان دو هفته پیش به این نتیجه رسیدند که هیچ ارتباط آشکاری بین پرداخت های بارسا و تصمیمات داوری در زمین وجود ندارد. با این حال، تباس بارها از خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا خواسته است تا درباره میلیون ها یورویی که بلوگرانا به انریکز نگریرا داور جنجالی پرداخت کرده اند توضیح دهد. با این حال لاپورتا توضیحی ارائه نکرده است، اگرچه او اعلام کرد که بارسلونا از خود در برابر این اتهامات دفاع خواهد کرد.

منبع:www.goal.com
54 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا