آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

لبخند رضایت رزه در پایان فصل؛ لایپزیش، باز هم قهرمان جام‌ حذفی آلمان

جام حذفی آلمان برای دومین سال متوالی نصیب لایپزیش شد.

اینتراخت فرانکفورت و لایپزیش امشب در چارچوب فینال جام حذفی آلمان به مصاف یکدیگر رفتند و در نهایت لایپزیش قهرمانی سال قبل را تکرار کرد.

 

مارکو رزه با ۳ تغییر نسبت به آخرین بازی بوندس لیگای آلمان به مصاف اینتراخت فرانکفورت رفت زیرا گواردیول محروم بود، سوبوسلای مشتاق نشان داد تا جای امیل فورسبرگ پیرمرد سوئدی را پر کند و هنریکس گزینه مناسب‌تری نسبت به سیماکان به نظر می رسید.

 

اینتراخت اما در شرایط متفاوتی پا به برلین گذاشت. آنها یک سال پیش در چنین روزی خود را قهرمان اروپا می‌دیدند و با حضور تماشاگرانشان در هر جای دنیا به تیتر یک رسانه‌ها تبدیل شده بود. این بازی به ظن برخی از رسانه های نقل و انتقالاتی آخرین بازی رندال کولو موانی بود اما با توجه به شرایط تینتراخت حرف آخر را مدیران این تیم می‌زنند.

گروه نرم افزاری ماهور

 

ورنر در دقیقه 4 فرصت فوق العاده‌ای داشت تا تیمش را در همان شروع پیش بیندازد اما ضربه آرام او قطعا پاسخ خداوند به دستان سپاسگزار کوین تراپ بود.

 

در دقیقه ۱۶ اما این شاگردان گلاسنر به خود جرات حمله کردن دادند. کولو موانی با عبور از اوربان، سرعت خود را نشان داد اما ضربه او نتوانست خطری به روی دروازه بلاسویچ تحمیل کند.

 

داور در حالی ۲ تیم آماده بازگشت به رختکن هستند، سوت پایان نیمه نخست را به صدا درآورد. ورنر بیشترین شانس را در 45 دقیقه ابتدایی داشت اما غریزه گلزنی او مهره گمشده وجود ورنر است.

 

مهاجمان تیم ملی فرانسه یعنی کولو موانی و کریستوفر انکونکو در طول 45 دقیقه نخست سعی داشتند تا بر روی نتیجه حک شده بر نمایشگر المپیک برلین تاثیر بگذارند اپا این اتفاق بنا به بدشانسی این ۲ نفر صورت نگرفت.

 

اگر چه در دقیقه 64 ماریو گوتزه روی حرکت انفرادی کولو موانی این شانس را داشت در روز تولدش دروازه لایپزیش را باز کند اما ضربه او به جایی رفت که بلاسویچ حضور داشت و برای مهار ضربه‌اش به دردسر نیفتاد.

 

در دقیقه 71 انکوکو پس از کنترل توپ توسط در سمت چپ محوطه جریمه با دریبل های ریز خود توپ را روی پای مورد علاقه‌اش می‌آورد و با ضربه‌ای که بوتا و اندیکا را به اشتباه انداخت، مردان رزه را پیش انداخت.

 

دقیقه 79 شاهد پرواز یک هواپیمای دانمارکی یا اصطلاحا یک مهاجم دانمارکی به نام یوسف پولسن بودیم که سعی داشت با قطع کردن کرنر، اختلاف را به عدد ۲ برساند اما برخورد ضربه او با تیرک دروازه برای یک ثانیه برلین را ساکت کرد.

 

در هشتاد و پنجمین دقیقه از فینال جام حذفی آلمان، انکوکو درست لحظه‌ای که در شلوغی محوطه جریمه به دنبال بازیکن خالی می‌گشت و از طرفی میان ۴ بازیکن اینتراخت محاصره شده بود به خوبی متوجه حضور سوبوسلای در سمت چپ شد و او را صاحب توپ کرد تا وینگر مجار تبار این تیم گل دوم لایپزیش را به نام خود ثبت کند. به این ترتیب لایپزیش برای دومین سال متوالی قهرمان جام حذفی آلمان شد؛ ۲ جامی که تنها افتخارات این تیم تازه تاسیس است!

56 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا