آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

روز پایانی نقل‌وانتقالات فوتبال اروپا؛ کولاک بارسایی‌ها در شب آرام مادرید

نقل‌وانتقالات فوتبال اروپا خاتمه یافت.

پنجره نقل‌وانتقالات فوتبال اروپا امروز قرار است بسته شود و تیم‌های زیادی در سراسر اروپا هنوز فرآیند نقل‌وانتقالات خود را تکمیل نکرده‌اند و شما می‌توانید اخبار نقل‌وانتقالات امروز را در این مطلب مرور کنید.

 

زمان بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالات تابستان 2023 در کشورهای مختلف به شرح زیر است:

 

آلمان؛ جمعه 19:30 به وقت تهران

گروه نرم افزاری ماهور

ایتالیا؛ جمعه 21:30 به وقت تهران

اسپانیا؛ شنبه 01:30 به وقت تهران

انگلیس؛ شنبه 01:30 به وقت تهران

فرانسه؛ شنبه 02:30 به وقت تهران

 

گفتنی است اگر پیش از بسته شدن پنجره یک معامله تمام شده باشد، ممکن است پس از انجام فرایندهای اداری، اعلام رسمی آن با کمی تاخیر بعد از ساعت رسمی نقل و انتقالات اعلام شود.

 

2:30: پنجره نقل و انتقالات فرانسه بسته شد.

 

2:22 – کولو موانی رسما به پاری‌سن‌ژرمن پیوست

رندال کولو موانی، مهاجم ۲۴ ساله آینتراخت فرانکفورت با امضای قراردادی 5 ساله به ارزش ۷۵ میلیون یورو (+ ۱۵ میلیون یورو افزونه‌های قرارداد) به پاری‌سن‌ژرمن پیوست.

 

1:45: گرینوود قرضی برای ختافه به میدان می‌رود

میسون گرینوود به صورت قرضی از منچستریونایتد به ختافه پیوست. قرارداد او با این تیم، یک ساله است.

1:30: پنجره نقل و انتقالات اسپانیا بسته شد.

1:30: پنجره نقل و انتقالات انگلیس بسته شد.

 

1:09: موریرا قرضی به لیون رفت

دیگو موریرا، وینگر چلسی، برای یک فصل به صورت قرضی به لیون پیوست. موریرا اوایل تابستان امسال از بنفیکا به چلسی منتقل شد.

 

00:46 – جانسون به تاتنهام پیوست

به گزارش دیلی میل، برنان جانسون بازیکن جدید تاتنهام خواهد بود. اسکای اسپورت نیوز گزارش می‌دهد که اسپرز با ناتینگهام فارست به مبلغ 47.5 میلیون پوند به توافق رسیده است.

00:18 – کانسلو به صورت قرضی به بارسا پیوست

ژائو کانسلو به صورت قرضی از منچسترسیتی به بارسلونا پیوست. این معامله شامل بند خرید نیست. مدافع کناری سیتی، فصل آینده را با قهرمان اسپانیا سپری خواهد کرد.

 

00:14 – گراونبرخ به لیورپول پیوست

لیورپول با مبلغ 34.2 میلیون پوند، رایان گراونبرخ را از بایرن مونیخ به خدمت گرفت. این هافبک 21 ساله قراردادی 5 ساله با لیورپول امضا کرده است. بازیکن سابق آژاکس همچنین مورد توجه منچستریونایتد و سرمربی سابقش اریک تن‌هاگ قرار داشت.

 

00:05 – پیشنهاد دیرهنگام نیس به لوریس

به گزارش تلگراف، نیس به هوگو لوریس، دروازه‌بان تاتنهام پیشنهادی برای پیوستن به این تیم داده است. تیم فرانسوی پس از فسخ قرارداد کسپر اشمایکل، نیاز به یک دروازه‌بان جدید دارد.

 

23:42 – قرارداد امراباط با منچستریونایتد امضا شد

به گزارش فابریزیو رومانو، سفیان امراباط ستاره مراکشی فیورنتینا قرارداد خود را به عنوان بازیکن منچستریونایتد امضا کرد.

23:25 – توافق بایرن و لیورپول بر سر گراونبرخ

اسکای آلمان گزارش می‌دهد که انتقال رایان گراونبرخ از بایرن مونیخ به لیورپول نهایی شده است.

 

23:13 – نیوکاسل برای جذب لوریس اقدام کرد

به گزارش تایمز، نیوکاسل اقدام به جذب هوگو لوریس دروازه‌بان تاتنهام به صورت قرضی کرده است. این دروازه بان 36 ساله دیگر دروازه‌بان شماره یک اسپرز به حساب نمی‌آید اما تا این لحظه، علاقه‌ای به پذیرفتن پیشنهاد نیوکاسل نشان نداده است.

 

23:08 – چالوبا در چلسی می‌ماند

ناتینگهام فارست مذاکراتی را با نوریچ سیتی بر سر جذب اندرو اوموبامیدل، مدافع این تیم انجام داده است. فارست سعی کرده بود ترووه چالوبا، مدافع چلسی را به خدمت بگیرد که مذاکرات دو طرف به سرانجام نرسید و این بازیکن در استمفوردبریج باقی می‌ماند.

 

23:05 – اشمایکل از نیس جدا شد

کسپر اشمایکل دروازه‌بان سابق لسترسیتی، با توافقی دو طرفه نیس را ترک کرد و حالا، می‌تواند به عنوان بازیکن آزاد تیم جدیدش را انتخاب کند.

 

22:‍58 – تاتنهام در فکر خرید چالوبا

به گفته فابریزیو رومانو، تاتنهام در مورد جذب قرضی ترووه چالوبا از چلسی پرس و جو کرده است. انجام این معامله به دلیل رقیب بودن باشگاه‌ها می‌تواند دشوار باشد. ناتینگهام فارست امید خود را برای جذب این مدافع انگلیسی از دست نداده است.

 

22:27 – کولو موانی در آستانه قرارداد با پاری‌سن‌ژرمن

به گزارش RMC Sport، راندال کولو موانی با پاری‌سن‌ژرمن قرارداد امضا خواهد کرد. قهرمان فرانسه در طول نقل و انتقالات، برای رسیدن به توافق با آینتراخت فرانکفورت مذاکراتی طولانی داشت. به نظر می‌رسد که آنها در مذاکرات برای این بازیکن 24 ساله پیشرفت کرده‌اند. پاری‌سن‌ژرمن 75 میلیون یورو بعلاوه 15 میلیون یورو پاداش، برای خرید کولو موانی پرداخت می‌کند.

 

22:03 – لوزانو به آیندهوون بازگشت

 

هیروینگ لوزانو بر اساس اعلام دو باشگاه ناپولی و پی‌اس‌وی آیندهوون، فصل آینده دوباره پیراهن آیندهوون را می‌پوشد. هزینه قرارداد او 15 میلیون یورو و 15 درصد از رقم انتقال بعدی لوزانو خواهد بود.

21:57 – ژائو فیکس خرید لحظه آخری بارسلونا

بارسلونا و اتلتیکو مادرید، بر سر انتقال قرضی ژائو فلیکس به توافق رسیدند. این قرارداد یک ساله و بدون حق خرید است. فلیکس از چند هفته قبل، علاقه شخصی خود را برای حضور در بارسلونا اعلام کرده بود.

 

21:30 – پنجره نقل و انتقالات سری آ ایتالیا بسته شد.

 

21:29 – ابراهیمموویچ بازهم در ایتالیا

با اعلام باشگاه فروزینونه، آریون ابراهیموویچ با عقد قراردادی قرضی تا پایان فصل جاری به این تیم ایتالیایی پیوست. فروزینونه بند خرید این مهاجم 17 ساله آلمانی را در اختیار دارد. گفتنی است آریون ابراهیموویچ نزدیک به 7 ماه قبل، قرادادش با بایرن مونیخ را تا سال 2025 تمدید کرده‌ بود.

 

21:22 – یوویچ، به جای طارمی در میلان

قرارداد لوکا یوویچ با میلان در سازمان لیگ فوتبال ایتالیا به ثبت رسید. در حالی که گفته می شد این انتقال به صورت قرضی انجام می شود، در وبسایت سازمان لیگ فوتبال ایتالیا این انتقال به صورت دائمی اعلام شده است. گفتنی است مهاجم 25 ساله سابق تیم های فرانکفورت و رئال مادرید که 30 بار برای تیم ملی صربستان به میدان رفته، در تابستان 2022 راهی فیورنتینا شد و در 50 بازی برای این تیم ایتالیایی آمار 13 گل و 5 پاس گل را به ثبت رساند.

 

21:19 – خرید جدید ویولا از ساسولو

باشگاه فیورنتینا از جذب ماکسیم لوپز به صورت قرضی با بند خرید خبر داد. به گزارش منابع غیر رسمی فیورنتینا برای جذب قرضی این هافبک 25 ساله به عنوان جانشین امرابط 1 میلیون یورو به ساسولو می پردازد و رقم بند خرید نیز حدود 8-9 میلیون یورو است. لوپز که سابقه بازی برای تیم ملی جوانان فرانسه را دارد، در تابستان 2020 از مارسی راهی ساسولو شد و 101 بار برای نرووردی به میدان رفت.

 

20:59 – دیوی کلاسن شاگرد اینزاگی شد

 

قرارداد دیوی کلاسن با اینتر در سازمان لیگ فوتبال ایتالیا ثبت شد. این هافبک 30 ساله که تا 2024 با آژاکس قرارداد داشت، قراردادش را فسخ کرد و به صورت رایگان به اینتر پیوست. قرارداد کلاسن با نراتزوری 1 ساله با قابلیت تمدید برای سال دوم است. این بازیکن هلندی که تاکنون 41 بار برای تیم ملی کشورش به میدان رفته (10 گل ملی)، در تیم های وردربرمن (16 گل و 13 پاس گل در 81 بازی) و اورتون (1 پاس گل در 16 مسابقه) نیز سابقه عضویت دارد. کلاسن در مقاطع مختلف حضورش در آژاکس، آمار 93 گل و 50 پاس گل در 321 بازی را به ثبت رساند.

 

20:45 – فرولر به کالچو برگشت

رمو فرویلر، هافبک 31 ساله سوئیسی و نیکولاس دومینگز، هافبک 25 ساله آرژانتینی بین ناتینگهام فارست و بولونیا معاوضه شدند.

 

باشگاه ناتینگهام فارست رسما از جذب نیکولاس دومینگز از بولونیا و امضای قراردادی 5 ساله با او خبر داد و اعلام کرد رمو فریولر نیز به باشگاه ایتالیایی منتقل شده است. به گزارش منابع غیر رسمی بولونیا 10 میلیون یورو نیز از باشگاه انگلیسی دریافت می کند.

 

20:39 – یک خروجی دیگر از فولام

کوین ام بابو با انتقالی قرضی از فولام راهی آگزبورگ شد.

 

20:15 – اودوی در ناتینگهام

رسمی؛ کالوم هادسون اودوی با امضای قراردادی سه ساله و در انتقالی به ارزش ۵ میلیون پوند، از چلسی به ناتینگهام فارست پیوست.

20:02 – اوانز بازگشت

رسمی؛ جانی اوانز با امضای قراردادی یک ساله، در منچستریونایتد ماندنی شد.

 

19:30 – پنجره نقل و انتقالات بوندسلیگای آلمان بسته شد.

 

18:45 – لوک توماس در شفیلد

لوکس توماس مدافع جوان لسترسیتی با عقد قراردادی قرضی راهی شفیلد شد.

 

18:30 – رگیلون شاگرد تن هاخ شد

سرخیو رگیلون در انتقالی قرضی و به مدت یک فصل، از تاتنهام راهی منچستریونایتد شد.

26 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا