آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

لمپارد بالاخره برد، روند شکست‌ها روی ۶ متوقف شد؛ پایان کابوس سقوط

چلسی تحت هدایت لمپارد سرانجام اولین پیروزی را مقابل بورنموث جشن گرفت.

چلسی پس از تجربه 6 شکست متوالی تحت هدایت فرانک لمپارد و درحالی که خطر سقوط را کم‌کم حس می‌کرد، موفق شد با کسب پیروزی 3-1 در خانه بورنموث هم رتبه یازدهم جدول را بازپس بگیرد و هم رسماً بقا در لیگ برتر انگلیس برای فصل آینده را جشن بگیرد.

در این دیدار که 2 گل بادیاشیل و ژائو فلیکس در 10 دقیقه پایانی، بازی به تساوی کشیده شده توسط بورنموث را بار دیگر به سود آبی‌های لندن تغییر داد، چلسی موفق شد با 42 امتیازی شدن در جدول رده‌بندی، به لطف شکست لیدزیونایتد مقابل سیتی رسماً بقا در لیگ برتر را جشن بگیرد و شادی گل فلیکس که سومین گل لیگ برتری خود را به ثمر رساند، به طور واضحی نشان از تغییر فاحش انتظارات آبی‌های لندن از بازی‌های تیمشان نسبت به فصل گذشته داشت.

لمپارد سرانجام اولین پیروزی روی نیمکت چلسی پس از بازگشت به شغل سابقش را جشن گرفت و طلسم عدم پیروزی‌های 2 ماهه تیمش را هم باطل کرد و تجربه مرگبار شکست‌های متوالی را به عدد 7 نرساند. آخرین بار چلسی در ابتدای ماه مارس مقابل لسترسیتی موفق به کسب پیروزی از چارچوب تمامی مسابقات شده بود و در این مدت، آبی‌های لندن تساوی مقابل اورتون و لیورپول، همچنین شکست مقابل رئال مادرید، استون‌ویلا، ولورهمپتون، برایتون، برنتفورد و آرسنال را تجربه کردند. این نتایج تنها با به ثمر رساندن 4 گل از 9 دیدار و دریافت 16 گل را برای آبی‌های لندن رقم خورد. بورنموث اگر چه کمتر از سایر تیم‌ها خطر سقوط را حس می‌کند و برای بقا در لیگ برتر به کسب تنها یک امتیاز دیگر احتیاج خواهد داشت اما چلسی در بدترین شرایط هم پایین‌تر از رتبه هفدهم جدول قرار نخواهد گرفت و شاگردان لمپارد می‌توانند با استرس کمتر به استقبال بازی‌های سخت مقطع پایانی فصل مقابل ناتینگام و تیم‌های صاحب ۴ رتبه ابتدایی بروند.

سوپر فرانکی در شرایطی چلسی را در فاصله 4 هفته مانده به پایان مسابقات از سقوط نجات داد که این تیم پرخرج‌ترین تیم جهان در فصل جاری و تحت مالکیت تاد بولی بود. در دیگر دیدار هم تیم اونای امری دومین شکست متوالی را مقابل ولورهمپتون متحمل شد تا رسماً رویای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا برای استون‌ویلا بر باد برود.

51 / 100

گروه نرم افزاری ماهور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا