آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

لواندوفسکی: بی‌تفاوت بودن بدتر از عصبانیت است

روبرت لواندوفسکی از کم‌فروغ‌ترین فصل فوتبالی خود می‌گوید.

روبرت لواندوفسکی، اولین فصل حضور خود را در بارسا را به بهترین شکل پشت سر گذاشت و با کسب عنوان آقای گلی، خیال ژاوی را از مشکلات گلزنی راحت کرد. این آغاز خوب در ادامه تغییر کرد و لِوا در فصل 2024-2023 به هیچ عنوان حتی نزدیک به نسخه اصلی خود نبوده است. اسطوره فوتبال لهستان در مصاحبه‌ای کوتاه با رسانه «Foot Truck» در مورد شرایط خود در بارسا صحبت کرده که در ادامه خلاصه‌ای از آن را با هم مرور می‌کنیم.

او گفت: «در مقطعی از 2023 موتور گلزنی‌ام خاموش شد. در آن مقطع نه تنها از نظر ذهنی که از نظر جسمی هم احساس ضعف و کم توانی داشتم. تمام نکات منفی ممکن در آن دوره کنار هم قرار داشتند. البته بخشی از مشکلات تقصیر خودم بود. وقتی در سرازیری افتادم زمان زیادی را برای بازگشت به شرایط عادی تلف کردم و بیش از پیش افت کردم. وقتی شما در فوتبال حرفه‌ای افت می‌کنید، با یکی ۲ هفته نمی‌توانید به شرایط عادی برگردید.» لواندوفسکی در 19 بازی ابتدایی خود برای بارسا طی سال 2022 ، 17 بار موفق به گلزنی شد اما این آمار در سال 2023 تغییر محسوسی داشت و او در ادامه بازی‌های فصل گذشته در 27 حضور در میدان 15 گل به ثمر رساند. آماری که البته با وجود کاهش در نهایت به قهرمانی بارسا در لالیگا کمک بسیار زیادی کرد و عنوان آقای گلی را در پایان فصل به لِوا رساند. با احتساب نیم‌فصل اول فصل جاری، لواندوفسکی در سال 2023 در مجموع 48 حضور خود در میدان 24 گل به ثمر رساند که برای مهاجمی در سطح او آمار جالبی به نظر نمی‌آید.

لوا در حاشیه مصاحبه کوتاه خود در مورد صحنه فریاد زدن بر سر لامینه یامال گفت: «وقتی صحنه‌ای در زمین میبینم، متناسب با آن واکنش نشان می‌دهم چون دوست دارم بهترین برداشت ممکن را از موقعیت داشته باشم. آن صحنه در فوتبال طبیعی است. شاید برای هواداران سوال پیش بیاید چرا چنین کاری کرد اما در فوتبال چه در حین مسابقه چه در حین تمرینات و حتی وقتی در رختکن هستیم، گاهی این بحث‌ها پیش می‌آید و اصلا عجیب نیست. بی تفاوت بودن در زمین بسیار بدتر از عصبانی بودن در لحظه است.»

لواندوفسکی در پایان این مصاحبه به هواداران بارسا وعده روزهای بهتر را داد. او در این باره گفت: «اکنون تمریناتم بهتر از گذشته پیش می‌رود و از نظر فیزیکی در شرایط خوبی قرار دارم. می‌توانم به هواداران قول بدهم روزهای بهتری از راه خواهد رسید.»

59 / 100

گروه نرم افزاری ماهور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا