آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

فرمین لوپز کیست؟/ قاتل رئال در بامداد کانزاس

فرمن لوپز نقش درخشانی در پیروزی بارسلونا مقابل رئال مادرید داشت.

پیروزی 3 بر صفر بارسلونا در دیدار با رئال مادرید در بازی پیش فصل، شاید به عنوان بازی دوستانه در پیش فصل اهمیت چندانی نداشته باشد اما ظهور یک ستاره 20 ساله در ترکیب بارسلونا نکته حائز اهمیتی است.

 

لوپز در 11 می 2003 در ال‌کامپیلو اندرلس به دنیا آمد. او ابتدا در آکادمی رئال بتیس بازی می‌کرد و در سن 13 سالگی راهی لاماسیا شد. او رفاقتی نزدیک با آلخاندرو بالده و گاوی دارد. او که در پست هافبک تهاجمی بازی می‌کند، برای بازی به صورت حرفه‌ای تلاش بسیار زیادی کرده و فصل قبل وقتی دید جایی در لیست جوانان مورد علاقه ژاوی ندارد، به سران این تیم اطلاع داد قصد دارد جدا شود. لوپز به صورت قرضی راهی «لینارس» شد و در 40 بازی، 12 گل و 4 پاس گل به ثبت رساند. این موضوع باعث شد ژاوی نسبت به تصمیمش تجدید نظر کند.

 

لوپز روز پنجشنبه مقابل آرسنال به میدان رفت و نمایش چشمگیری داشت.گلزنی مقابل رئال مادرید، باعث شد او بیش از پیش در کانون توجهات قرار بگیرد. فرمین احتمالا فصل آینده به صورت مشترک برای تیم جوانان بارسلونا و تیم اصلی بازی کند تا شرایط برای حضور ثابتش مهیا شود.

گروه نرم افزاری ماهور

 

این فوتبالیست جوان در پایان بازی بسیار خوشحال بود، هرچند بار دیگر تاکید کرد باید به پیشرفت ادامه دهد: «الان در رویاهایم زندگی می‌کنم. نمی‌توانم آنچه را که اتفاق افتاده، باور کنم. دوست دارم خودم را در جام جهانی 2026 اینجا، در ایالات متحده آمریکا ببینم اما هنوز راه زیادی در پیش است. برای تیم و کمک به آن‌ها خوشحالم.»

43 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا