آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

رافائل لیائو: هیاهوی بسیار برای هیچ!

رافائل لیائو، ستاره خط حمله میلان، برخلاف انتظارات نتوانست در نقش فرشته نجات روسونری در نیمه نهایی چمپیونزلیگ عمل کند.

میلان دیدار رفت مرحله نیمه نهایی چمپیونزلیگ را در حالی با 2 گل به اینتر واگذار کرد که رافائل لیائو را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت. خیلی از هواداران روسونری غیبت ستاره پرتغالی را عامل اصلی این شکست می دانستند. لیائو در بازی برگشت به ترکیب برگشت اما حضورش تاثیری زیادی نداشت و میلان بازی برگشت را هم با یک گل باخت و از رسیدن به فینال بازماند.

 

به نظر می‌رسد پیش بینی گاتزتا دلو اسپورت درست از آب درآمد و انتظار معجزه از لیائو خیلی منطقی نبود. او برخلاف آن چه که تصور می‌شد، نتوانست رهبر کامبک ایده آل میلانی‌ها باشد و در پایان مثل دیگر هم تیمی‌های خود با حسرت نظاره گر جشن صعود تیم همشهری بود.

 

در بخشی از مقاله روز گذشته گاتزتا در مورد اینکه نباید از لیائو انتظار شگفتی بزرگی داشت آمده بود: «یک بازیکن به تنهایی نمی‌تواند باخت 2 بر صفر را جبران کند، مگر اینکه اسمش لیونل مسی باشد. مسی تنها بازیکن معاصر است که جواز این کار استثنایی را دارد. همین کار را پله، کرویف، مارادونا و تعداد انگشت شمار دیگری در گذشته انجام می‌دادند.»

گروه نرم افزاری ماهور

 

شاید برایتان جالب باشد که بدانید ستاره ای که میلانی ها انتظار معجزه از او داشتند در طول 90 دقیقه فقط یک شوت به دروازه داشت. او البته بدشانس بود چرا که همین تک موقعیت می‌توانست به نقطه عطف بازی تبدیل شود اما ضربه مهاجم پرتغالی در دقایق پایانی نیمه اول از سمت راست محوطه جریمه جایی در چارچوب دروازه اینتر نداشت و به بیرون رفت. این اولین و آخرین شوت به دروازه لیائو در طول بازی بود که نشان از کم اثر بودن او دارد. البته نباید از دفاع منطقی اینتری‌ها هم غافل شویم که اجازه کار خاصی به عناصر تهاجمی میلان ندادند.

51 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا