آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

لیستی که دوباره پُر شد؛ خمس باید یک ستاره را کنار بگذارد!

تراکتوری‌ها برای در اختیار داشتن دو استقلالیِ سابق، راهی جز خالی‌کردن فهرست خود ندارند.

تراکتور تبریز در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه در شرایطی‌که استقلال و پرسپولیس عملکرد فوق‌العاده‌ای نداشتند، فراتر از حد انتظار ظاهر شد و توانست مطابق خواسته‌های پاکو خمس کارش را پیش ببرد. سرخ‌پوشان تبریزی در زمینه جذب بازیکن عملکرد فوق‌العاده‌ای داشتند و نگاهی به فهرست تراکتور برای فصل جدید نشان می‌دهد که آن‌ها از خط دروازه تا خط حمله در تلاش بودند تا با جذب بازیکنان جدید بتوانند تیم‌شان را برای حضور در کورس قهرمانی در فصل جدید آماده کنند.

 

تراکتوری‌ها که باتوجه به حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا، توانسته‌اند برای حضور در فصل جدید این رقابت‌ها هم سهمیه به‌دست آورند، همچنان مشغول فعالیت در بازار تابستانه هستند و آخرین دغدغه‌شان جذب محمد نادری است؛ آن‌هم در شرایطی‌که پیش از جذب این ستاره چپ‌پا، انتقال امیرحسین حسین‌زاده به جمع شاگردان پاکو خمس نهایی شد تا بیش از پیش ترکیب تراکتور پرستاره شود. البته که در این میان، جذب حسین‌زاده باعث شده تا فهرست بزرگسالان تراکتور با توجه به شرایط سنی او دوباره پُر شود!

 

فهرست بازیکنان بزرگسال تراکتور:

گروه نرم افزاری ماهور

1. حسین پورحمیدی، 2. احسان مرادیان، 3. شجاع خلیل‌زاده، 4. سعید آقایی، 5. مهدی شیری، 6. عارف آقاسی، 7. محمد حسینی، 8. آرش قادری، 9. محمد آقاجان‌پور، 10. صفا هادی، 11. مهدی حسینی، 12. ریکاردو آلوز، 13. امیرحسین حسین‌زاده، 14. سیامک نعمتی، 15. آلوارو خیمنس، 16. محمدمهدی قنبری، 17. گوستاوو واگنین، 18. حامد پاکدل، 19. عارف رستمی

 

حسین‌زاده در حالی با سرخ‌پوشان تبریزی قراردادش را به امضا رساند که پیش از امضای قرارداد او، علی شجاعی قراردادش را با تراکتوری‌ها فسخ کرد. در حال حاضر فهرست بزرگسالان تراکتور با حضور امیرحسین حسین‌زاده تکمیل شده اما گفته می‌شود که سرخ‌پوشان تبریزی قصد دارند تا حداقل یک بازیکن دیگر را هم در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه به خدمت گیرند.

 

رمضانی جانشین پاکدل می‌شود؟

تراکتوری‌ها به دنبال آن هستند تا بتوانند محمد نادری را به فهرست تیم‌شان اضافه کنند. در روزهای گذشته نادری در تمرینات تراکتور حضور یافته و حتی در بازی دوستانه مقابل پیکان هم برای سرخ‌پوشان تبریزی به میدان رفت اما همچنان سرنوشت همکاری این مدافع چپ باتجربه با تیم تراکتور تبریز در هاله‌ای از ابهام است. تراکتوری‌ها اگر می‌خواهند نادری را در لیست داشه باشند، باید یکی از بازیکنان سهمیه خارجی خود را از لیست‌شان خارج کنند.

 

خمس با توجه به جدایی علی شجاعی، درخواست جذب آرمان رمضانی را داده است تا از آخرین سهمیه جذب بازیکن لیگ برتری هم بتواند استفاده کند. به نظر می‌رسد که طبق قوانین، انتقال نادری به تراکتور ممکن نیست اما اگر سرخ‌پوشان تبریزی بتوانند با آرمان رمضانی برای تقویت خط حمله تیم‌شان به توافق برسند، در آن شرایط هم فهرست تیم‌شان جای خالی برای اضافه شدن نام رمضانی را ندارد و همین مسئله باعث شده تا مدیران باشگاه تراکتور به دنبال توافق با حامد پاکدل باشند.

 

پاکدل عملکردش موردپسند پاکو خمس نبوده و در نقطه مقابل، مهاجم باتجربه تراکتور هم به دنبال جدایی از جمع سرخ‌پوشان تبریزی است و همین مسئله باعث شده تا شرایط برای جدایی توافقی فراهم باشد. گفته می‌شود که با توجه به تکمیل‌شدن فهرست بازیکنان بزرگسال تراکتور، حامد پاکدل گزینه خروج از فهرست تراکتور است و طی روزهای آینده احتمالا او از جمع شاگردان خمس جدا خواهد شد و جایش را در فهرست تراکتور به آرمان رمضانی می‌دهد تا احتمالاً با خرید رمضانی، فعالیت تراکتوری‌ها در بازار تابستانه به پایان برسد.

51 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا