آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

لسترسیتی ۰-۳ لیورپول: در یک قدمی بازگشت بزرگ

لیورپول با نتیجه 3-0 از سد لسترسیتی گذشت تا با یک بازی بیشتر به یک امتیازی یونایتد برسد.

لیورپول دیشب در آخرین بازی هفته سی و ششم لیگ برتر میهمان لسترسیتی بود. این دیدار از ساعت 22:30 در ورزشگاه کینگ پاور آغاز شد و با برتری 3-0 شاگردان یورگن کلوپ همراه بود. آنها 65 امتیازی شدند تا با یک بازی بیشتر و یک امتیاز کمتر نسبت به منچستریونایتد در مکان پنجم جدول رده‌بندی قرار گرفته و همچنان به کسب سهمیه چمپیونزلیگ امیدوار بمانند.

دو تیم دقایق ابتدایی کار را به محک زدن یکدیگر اختصاص دادند و اولین موقعیت بازی را در دقیقه 13 شاهد بودیم؛ جایی که جیمی واردی روی توپی که لیورپولی‌ها در میانه میدان لو داده بودند در موقعیت تک به تک با آلیسون بکر قرار گرفت اما ضربه او را دروازه‌بان برزیلی حریف به خوبی مهار کرد.

 

لوئیز دیاز در دقیقه 26 از سمت چپ وارد محوطه جریمه لستر شد اما ضربه زمینی او دقت کافی را نداشت و به تور کنار دروازه برخورد کرد و اوت شد.

گروه نرم افزاری ماهور

در سی و سومین دقیقه از بازی اولین گل لیورپول به ثمر رسید. این گل را کورتیس جونز با یک بغل پای دقیق روی ارسال محمد صلاح در تیر دو وارد دروازه حریف کرد تا نتیجه 1-0 شود.

3 دقیقه بعد گلساز و گلزن اول لیورپول، گل دوم این تیم را هم رقم زدند. صلاح این بار با پاسی کوتاه از سمت راست توپ را به جونز رساند و این بازیکن پس از یک چرخش سریع با شوتی دیدنی از داخل محوطه جریمه گوشه دروازه دنیل لورسن را هدف گرفت تا گل دوم تیمش را به زیبایی به ثمر برساند.

لستر بعد از دریافت این دو گل نتوانست کار خاصی در ادامه نیمه دوم انجام دهد و با شکست 2-0 راهی رختکن شد. این تیم در اولین دقیقه از نیمه دوم فرصتی طلایی برای جبران یکی از گل‌های خورده شده داشت اما آلیسون بکر با واکنشی به موقع هاروی بارنس را در موقعیت تک به تک شکست داد.

دروازه‌بان لستر روی یک ارسال بلند از زمین حریف از دروازه خود خارج شد و کودی خاکپو می‌توانست با ربودن توپ گل سوم تیمش را بزند اما با خوش شانسی لورسن این اتفاق نیفتاد.

 

بارنس در دقیقه 54 با یک شوت کات‌دار زیبا از سمت چپ محوطه جریمه فاصله‌ای تا گشودن دروازه لیورپول نداشت اما آلیسون بکر با پروازی چشم‌نواز توپ را به کرنر فرستاد.

محمد صلاح با یک حرکت در عرض و ضربه ناگهانی در دقیقه 68 شانس گلزنی خود را امتحان کرد اما لورسن ضربه او را مهار کرد. مهاجم مصری لیورپول 3 دقیقه بعد روی یک ضربه ایستگاهی توپ را برای الکساندر آرنولد کاشت تا این بازیکن به زیباترین شکل ممکن با شوتی کات‌دار گل سوم را برای شاگردان یورگن کلوپ به ثمر برساند.

صلاح که در پاس گل هت تریک کرده بود در دقیقه 78 فرصتی طلایی برای گلزنی داشت اما ضربه او در موقعیت تک به تک در حالی که کسی مزاحمش نبود جایی در چارچوب نداشت و به اوت رفت. شاگردان کلوپ در 10 دقیقه پایانی با حریف مدارا کردند و توانستند با کنترل جریان بازی پیروزی 3-0 خود را حفظ کنند. آنها در هفته‌های پایانی 7 برد متوالی کسب کرده‌اند و امیدوار به لغزش یونایتد هستند تا به رده چهارم صعود کرده و سهمیه چمپیونزلیگ را به دست آورند. لستر هم با این شکست 30 امتیازی ماند تا شانس فرار از رده نوزدهم را از دست داده و همچنان در آستانه سقوط به دسته پایین‌تر قرار داشته باشد.

68 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا