آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

خشم لیورپولی‌ها: بازیکنان ما را به قصد کشت می‌زنند!

لیورپول که امشب در دیداری خانگی مقابل استون ویلا به تساوی 1-1 رسید از خشونت بازیکنان این تیم و اخراج نشدن تایرون مینگز در آخرین دقیقه نیمه اول عصبانی است.

لیورپول امشب در آنفیلد در هفته سی و هفتم لیگ برتر انگلیس به مصاف استون ویلا رفت و با گل دقیقه پایانی فیرمینو به تساوی 1-1 رسید.

لیورپولی‌ها که با این مساوی 66 امتیازی شدند از کسب سهمیه چمپیونزلیگ دورتر شدند و این نتیجه به هیچ وجه برای آنها خوب نبود.

لیورپولی‌ها معتقدند بازیکنان ویلا در نیمه اول با خشونت بیش از حد بازی کرده‌اند و داور به اندازه کافی علیه آنها سخت‌گیری نکرده است.

 

در دقیقه 45 در حالی که استون‌ویلا می‌رفت با برتری 1-0 به خانه برود برخوردی شدید بین تایرون مینگز از این تیم و کودی خاکپو از لیورپول اتفاق افتاد. مینگز پای خود را بیش از حد بالا آورد و با استوک کفش‌ خود به سینه کودی خاکپو کوبید تا او را نقش زمین کند.

گروه نرم افزاری ماهور

اما در حالی که بازیکنان لیورپول از این صحنه به شدت خشمگین و خواهان اخراج تایرون مینگز بودند داور حتی بعد از بررسی VAR تنها به دادن یک کارت زرد به بازیکن استون‌ویلا بسنده کرد تا لیورپولی‌ها را بیشتر خشمگین کند.

خاکپو در نیمه دوم توانست گل تساوی لیورپول را وارد دروازه آستون ویلا کند، اما پس از توصیه اتاق VAR، داور به کنار زمین رفت و به دلیل حضور ویرجیل فن دایک در موقعیت آفساید، این گل را رد کرد. هنگامی که خاکپو برای این گل به شادی پرداخت، رد استوک‌های تایرون مینگز روی بدن او به وضوح مشخص بود.

در دقایق اولیه این نیمه هم برخورد شدیدی بین اولی واتکینز و ویرژیل فن‌دایک اتفاق افتاد که دو بازیکن از ناحیه سر به شدت به هم برخورد کردند و ورزشگاه آنفیلد نگران سلامت آنها بود.

55 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا