آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

جشنواره گل قرمزها در الندرود؛ لیورپول راه سقوط را به لیدز نشان داد!

لیورپول با 6 گل، لیدزیونایتد را در خانه‌اش در هم کوبید.

لیورپول از چارچوب آخرین بازی هفته سی‌ویکم لیگ برتر انگلیس در خانه لیدزیونایتد به میدان رفت و در پایان، شاگردان کلوپ پس از نمایش خیره‌کننده و تساوی روحیه بخش مقابل آرسنال، این بار پیروزی روحیه‌بخش دیگری مقابل لیدزیونایتد با نتیجه 6-1 پس از برتری 7 گله مقابل منچستریونایتد به دست آوردند تا قرمزهای آنفیلد نشان دهند در این فصلِ بحران زدگی یا نمی‌برند، یا اگر قرار بر بردن باشد حریف و رقبای سنتی‌شان را با 9، 7 یا 6 گل تحقیر خواهند کرد.

در این دیدار که یک گل لیورپول هم توسط کمک داور ویدئویی مردود اعلام شد، نونیز و خاکپو هر کدام یک گل به ثمر رساندند و ۲ گل سهمِ صلاح و ژوتا شد تا قرمزها رتبه هشتم جدول را در رقابت با برنتفورد فعلاً تثبیت کرده باشند. لیورپول با این نتیجه امیدهایش به کسب سهمیه لیگ اروپا زنده ماند و در حالی که باید گوشه‌چشمی به امتیاز از دست دادن سایر رقبا داشته باشد، قادر است تا پایان فصل به رتبه پنجم برسد و فصلِ گذار را به امید حضور پرقدرت در بازار تابستانی نسبتاً موفقیت‌آمیز به پایان برساند.

لیدزیونایتد هفته گذشته هم در خانه مقابل کریستال‌پالاس با 5 گل در هم کوبیده شده بود با این نتیجه بدترین خط دفاع لیگ برتر انگلیس در این فصل را به نام خود زد و فاصله‌اش تا منطقه سقوط تنها 2 امتیاز است. این درحالی است که رزهای سفید تا پایان فصل باید به مصاف فولام، منچسترسیتی، نیوکاسل و رقبای مستقیم در کورس بقا بروند و با این وضعیت خط تدافعی، آنها مقابل بورنموث و وستهام هم شانسی برای پیروزی نخواهند داشت.

56 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا