آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

جوان چلسی در تور لیورپول؛ رقبا تسلیم شدند

لیورپول از شکست رقبا در جنگ برای جذب میسون مانت اطمینان دارد.

با وجود اینکه پنجره نقل و انتقالات بسته شده ، بیشتر تیم‌ها اهداف خود برای نقل و انتقالات تابستان را در نظر گرفته‌اند.

 

لیورپول یکی از تیم‌هایی است که از هم‌اکنون خود را برای خرید بازیکنان مدنظر در تابستان آماده می‌کند. میسون مانت، هافبک چلسی یکی از اهداف اصلی این تیم برای پنجره نقل و انتقالات تابستان محسوب می‌شود و لیورپول اطمینان دارد در جدال برای جذب این هافبک رقبا را شکست خواهد داد.

این ملی پوش انگلیسی، تا جولای 2024 با چلسی قرارداد دارد و این به آن معناست که اگر قصد ندارند او را به عنوان بازیکن آزاد به تیم دیگری واگذار کنند، باید پیش از اتمام قرارداد، اجازه خروج او از تیم را صادر کنند.

مذاکرات برای تمدید قرارداد او در حالی با چلسی به بن‌بست رسیده است که مانت اظهار کرده بود قصد دارد به یکی از پردرآمدترین بازیکنان چلسی تبدیل شود اما عملکرد ناامیدکننده در فصل 2023-2022 و به ثمر رساندن تنها ۳ گل، او را از دستیابی به این مهم بازداشت. این در حالی است که لمپارد در کنفرانس خبری خود اظهار کرد میسون مانت به دلیل مصدومیت از ناحیه لگن، ادامه فصل را از دست داد.

گروه نرم افزاری ماهور

 

رقبای قدرتمند

در کنار لیوپول، تیم‌هایی مانند آرسنال، منچستریونایتد و نیوکاسل خواهان به خدمت گرفتن او هستند. به نظر می‌رسد لیورپول برای تقویت میانه میدان در تابستان، برنامه‌های ویژه‌ای در نظر دارد. این در حالی است که بازیکنانی مانند چمبرلین، کیتا و میلنر، به احتمال زیاد این باشگاه را ترک خواهند کرد.

با وجود اینکه لیورپول امسال شانس اندکی برای کسب سهیمه لیگ قهرمانان دارد و این موضوع ممکن است بر روی خرید میسون مانت تاثیرگذار باشد اما یورگن کلوپ از امضای قرارداد با او اطمینان کامل دارد.

54 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا