آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

در انتظار یک روز فراموش‌نشدنی؛ مسافر جدید لیگ یک معرفی می‌شود

فردا (پنجشنبه) تکلیف دومین تیم سقوط کننده به لیگ دسته اول فوتبال ایران مشخص خواهد شد.

نفت مسجدسلیمان هفته گذشته مقابل آلومینیوم اراک متوقف شد اما در بازی‌های همزمان مس کرمان و صنعت‌نفت آبادان هم ناکام در کسب امتیاز بودند تا سقوط شاگردان ابراهیم اشکش به عنوان اولین تیم به لیگ آزادگان مسجل شود. بعد از سقوط نفت مسجدسلیمان به لیگ یک، همچنان رقابت برای تعیین دومین تیم سقوط کننده به لیگ یک ادامه دارد و فردا (پنجشنبه) در هفته سی‌ام لیگ برتر فوتبال ایران تکلیف دومین تیم سقوط کننده از میان تیم‌های مس کرمان و صنعت‌نفت آبادان مشخص خواهد شد.

 

هفته سی‌ام لیگ برتر در شرایطی آغاز می‌شود که مس کرمان با 22 امتیاز به لطف پیروزی در بازی رودررو مقابل صنعت‌نفت آبادان در جایگاه چهاردهم جدول قرار دارد و صنعت‌نفت آبادان هم با وجود کسب 22 امتیاز تیم پانزدهم جدول است تا روی کاغذ فعلاً احتمال سقوط شاگردان عبدالله ویسی بیش از حریف کرمانی خود باشد؛ به‌ویژه آنکه دو تیم در دور رفت بازی پایانی را با شکست به پایان بردند که تکرار این اتفاق می‌تواند باعث مسجل‌شدن سقوط صنعت‌نفت آبادان شود.

 

مسی‌ها در خانه به دنبال جشن بقا

مس کرمان فردا (پنجشنبه) از ساعت 18 در ورزشگاه شهید باهنر کرمان میزبان سپاهان اصفهان است. نارنجی‌پوشان در 9 بازی گذشته تنها 4 امتیاز به‌دست آورده‌اند و هیچ بردی در کارنامه شاگردان فرزاد حسین‌خانی به چشم نمی‌آید تا در شرایطی بحرانی آماده انجام آخرین بازی فصل شوند؛ آن‌هم در حالی‌که در طرف مقابل، طلایی‌پوشان اصفهانی با انگیزه کسب قهرمانی لیگ بیست‌ودوم به میدان می‌آیند و همین مسئله می‌تواند معادلات را علیه مس کرمان تغییر بدهد.

گروه نرم افزاری ماهور

 

نارنجی‌پوشان امید دارند که حتی در صورت ناکامی در کسب امتیاز مقابل سپاهان اصفهان، حریف هم‌استانی‌شان بتواند صنعت‌نفت آبادان را شکست بدهد که در این‌صورت بازهم مس کرمان می‌تواند در لیگ برتر باقی بماند. مسی‌ها تنها در شرایطی فردا در لیگ برتر نمی‌مانند که صنعت‌نفت آبادان موفق به کسب امتیاز شود و مسی‌ها نتوانند هم‌تراز حریف آبادانی خود امتیاز کسب کنند و با دست خالی از زمین مسابقه خارج شوند.

 

معجزه صنعت‌نفت تکمیل می‌شود؟

صنعت‌نفت آبادان یکی از تیم‌های متحول‌شده لیگ بیست‌ودوم محسوب می‌شود و نفتی‌ها در طول 7 بازی گذشته که با هدایت عبدالله ویسی به میدان رفته‌اند، تنها یک شکست داشته‌اند و توانسته‌اند با کسب 10 امتیاز خود را هم‌تراز با مس کرمان کنند و امیدشان به بقا در لیگ برتر را دوچندان کنند. شاگردان ویسی در آخرین گام فردا (پنجشنبه) میهمان تیم گل‌گهر سیرجان هستند و در تلاش هستند تا بتوانند از روزهای بحرانی حریف سیرجانی خود بهره ببرند و در لیگ برتر بمانند.

 

گل‌گهر سیرجان در 6 بازی اخیر خود در لیگ برتر و جام حذفی هیچ بردی به‌دست نیاورده و 3 تساوی و 3 شکست در کارنامه سرمه‌ای‌پوشان به چشم می‌خورد. شاگردان سعید الهویی برای پایان کار خود در رتبه پنجم جدول باید فردا بتوانند مقابل صنعت‌نفت آبادان به پیروزی برسند و در بازی همزمان، مس رفسنجان نباید بتواند مقابل پیکان تهران به امتیاز کامل برسد تا گل‌گهری‌ها بتوانند در جایگاه پنجم جدول کار را به پایان ببرند.

54 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا