آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

پیش بازی هفته سی‌ام لیگ برتر؛ ورق آخر قصه هزار و یک شب

هفته سی‌ام لیگ برتر فوتبال ایران فردا (پنجشنبه) برگزار خواهد شد تا پرونده بیست‌ودومین دوره رقابت‌های باشگاهی بسته شود.

پرسپولیس و نساجی برگزارکننده حساس‌ترین تقابل هفته سی‌ام هستند و در کنار این مسابقه دوئل مس کرمان و سپاهان اصفهان هم در کورس قهرمانی حائزاهمیت است. استقلال و تراکتور در دوئلی تشریفاتی اما حساس در ورزشگاه آزادی تهران مقابل هم قرار می‌گیرند و صنعت‌نفت آبادان هم برای بقا در لیگ برتر باید در سیرجان مقابل گل‌گهر به میدان برود. هفته سی‌ام لیگ برتر فارغ از این 4 مسابقه مهم و جذاب، 4 دیدار دیگر را هم در دل خود جای داده است.

 

نفت مسجدسلیمان که سقوطش هفته گذشته مسجل شد، این هفته باید در خانه آخرین بازی لیگ برتری‌اش مقابل ملوان بندرانزلی را برگزار کند و تیم‌های فولاد خوزستان و آلومینیوم اراک هم برای رسیدن به رتبه هفتم جدول در اهواز مقابل هم قرار می‌گیرند. ذوب‌آهن اصفهان و هوادار تهران در ورزشگاه فولادشهر اصفهان در سودای رسیدن به رتبه نهم جدول در پایان لیگ بیست‌ودوم هستند و پیکان تهران و مس رفسنجان هم دیگر تقابل هفته را برگزار می‌کنند.

 

دوئلی استقلالی‌های سابق در اهواز

فولاد خوزستان و آلومینیوم اراک برگزارکننده یکی از دیدارهای مهم هفته سی‌ام لیگ برتر هستند. در دور رفت، فولادی‌ها با هدایت جواد نکونام موفق شدند در اراک با یک گل مقابل آلومینیوم به پیروزی برسند و حالا در بازی برگشت قرمزپوشان اهوازی در خانه به دنبال آن هستند تا با سرمربیگری علیرضا منصوریان بتوانند بازهم مقابل اراکی‌ها نتیجه بگیرند. دو تیم در جدول رده‌بندی با 39 امتیاز در رتبه‌های هفتم و هشتم جدول قرار دارند که با توجه به تفاضل گل بهتر آلومینیوم، شاگردان مهدی رحمتی در رتبه هفتم جای گرفته‌اند.

گروه نرم افزاری ماهور

 

دو تیم در صورتی‌که در بازی فردا به نتیجه تساوی رضایت بدهند، جایگاه‌شان در جدول تغییر کند و به لطف پیروزی در بازی رودررو، فولادی‌ها در رتبه بالاتر از آلومینیوم قرار می‌گیرند. اراکی‌ها در نیم‌فصل دوم تنها یک باخت داشته‌اند و در بازی فردا در سودای جبران شکست دور رفت هستند تا بتوانند در شرایطی ایده‌آل کار خود را در لیگ بیست‌ودوم به پایان ببرند. علیرضا منصوریان و مهدی رحمتی در دوره حضورشان در استقلال با یکدیگر همکاری داشتند و حالا فردا در قامت سرمربی باید مقابل هم قرار گیرند که با توجه به تنش‌های به وجود آمده در سالیان گذشته، همگان در انتظار رویارویی منصوریان و رحمتی هستند.

 

جنگ بر سر هدف مشترک در فولادشهر

ذوب‌آهن اصفهان در 4 بازی اخیر خود در خانه شکستی را متحمل نشده و شاگردان مهدی تارتار توانسته‌اند 12 امتیاز کامل را به‌دست آورند. ذوبی‌ها برای تثبیت جایگاه خود در رتبه نهم جدول در مسابقه فردا به کسب حداقل امتیاز نیاز دارند و در نقطه مقابل، تیم هوادار با هدایت ساکت الهامی به دنبال آن است تا بتواند با گذر از سد ذوب‌آهن، جایگاه این تیم در جدول رده‌بندی را تصاحب کند و برای اولین‌بار به رتبه‌ای تک‌رقمی در تاریخ لیگ برتر دست پیدا کند.

 

بنفش‌پوشان تهرانی بازی رفت را هم به سود خود به پایان بردند و به دنبال دبل‌کردن حریف اصفهانی هستند اما ذوبی‌ها که فصل گذشته هم در بازی رفت‌وبرگشت مقابل هوادار مغلوب شدند، در سودای آن هستند تا بتوانند اولین پیروزی خود در لیگ برتر را مقابل این حریف تهرانی به‌دست آورند و با طلسم‌شکنی و کسب رتبه نهم جدول فصل را به پایان ببرند.

مسی‌ها به دنبال بهترین رتبه در تاریخ

مس رفسنجان با هدایت محمد ربیعی فردا (پنجشنبه) در دیداری بیرون از خانه میهمان تیم پیکان تهران است. مسی‌ها هفته گذشته در خانه مقابل استقلال مغلوب شدند و حالا برای اوج‌گیری دوباره به دنبال آن هستند تا بتوانند پیکان را شکست بدهند و در رتبه پنجم جدول موقعیت خود را تثبیت کنند. مسی‌ها که کورسوی امیدی به کسب سهمیه آسیایی دارند، به دنبال آن هستند تا بتوانند با کسب امتیاز در مقابل پیکان رتبه پنجم جدول را در اختیار خود حفظ کنند و با کسب بهترین رتبه تیم‌شان در تاریخ لیگ برتر فصل را به پایان ببرند.

 

خودروسازان در 3 بازی اخیر خود مقابل تراکتور تبریز، پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان مغلوب شده‌اند و ناکام در کسب امتیاز بودند اما شاگردان مجتبی حسینی که در رتبه دوازدهم جدول هستند، امیدشان به یک پایان موفق در لیگ بیست‌ودوم است و این فرصت را دارند تا با کسب پیروزی در بازی فردا (پنجشنبه) بتوانند جایگاه یازدهم را از آن خود کنند.

 

بازی خداحافظی نفتی‌ها با لیگ برتر!

نفت مسجدسلیمان هفته گذشته مقابل آلومینیوم اراک متوقف شد اما سقوط آن‌ها به لیگ یک مسجل شد تا شاگردان ابراهیم اشکش امیدی به بقا در لیگ برتر نداشته باشند. نفتی‌ها بعد از آنکه سقوط‌شان به لیگ یک قطعی شده، حالا باید در آخرین حضورشان در لیگ بیست‌ودوم فردا (پنجشنبه) در خانه مقابل ملوان بندرانزلی به میدان بروند.

 

ملوانی‌ها در فصل جاری هم در لیگ برتر و هم جام حذفی (با رأی کمیته انضباطی) موفق شده‌اند مقابل نفت مسجدسلیمان به پیروزی برسند و حالا در سودای سومین پیروزی‌شان هستند. شاگردان مازیار زارع در 11 هفته گذشته هیچ بردی را به‌دست نیاورده‌اند اما امید دارند تا بتوانند با شکست دادن نفت مسجدسلیمان، در رتبه یازدهم جدول کار خود را به پایان ببرند تا پایانی موفق در لیگ بیست‌ودوم داشته باشند.

68 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا