آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

ماجراجویی جدید بونوچی این بار در سرزمین مانشافت؛ چاو لئو!

کاپیتان تیم ملی ایتالیا و یوونتوس به یونیون برلین خواهد پیوست.

دوران پر افتخار لئوناردو بونوچی در ایتالیا به پایان رسیده و این مدافع کهنه‌کار فصل آینده را در یونیون برلین در بوندس لیگا به کار خود ادامه خواهد داد.

 

توافق میان یوونتوس و یونیون برلین صورت گرفته و لئوناردو بونوچی به زودی برای گذراندن تست‌های پزشکی خود به آلمان سفر خواهد کرد. بونوچی در این فصل از ترکیب یوونتوس کنار گذاشته شده و با این تیم به تور پیش فصل ایالات متحده سفر نکرد. این بازیکن پیش از این با یونیون برلین به توافق شخصی رسیده بود. یونیون برلین در فصل گذشته بوندس لیگا در رتبه چهارم قرار گرفت و جواز حضور در لیگ قهرمانان اروپا را کسب کرد. حضور در لیگ قهرمانان یکی از انگیزه‌های بونوچی برای پذیرفتن پیشنهاد باشگاه آلمانی است.

 

به گزارش دی مارتزیو در حالی که گفته شد باشگاه لاتزیو برای جذب لئوناردو بونوچی مذاکرات را از سر گرفته است این بازیکن راهی فوتبال آلمان شد. همان طور که بارها آلگری سرمربی یوونتوس اشاره کرده بود بونوچی جایی در پروژه یوونتوس نداشت و می توانست باشگاه را ترک کند.

گروه نرم افزاری ماهور

 

بونوچی به جز لاتزیو، از جنوا تیم تازه صعود کرده به سری آ هم پیشنهاد داشت اما ترجیح داد سالهای پایانی فوتبال خود را در بوندس لیگا سپری کند. طبق اخبار موثق دی مارتزیو ، یونیون برلین مدت ها در انتظار توافق نهایی با لئوناردو بونوچی بود. باشگاه آلمانی به واسطه حضور در لیگ قهرمانان اروپا، گزینه مناسبی برای مدافع ۳۶ ساله محسوب می‌شود و یوونتوس حتی حاضر شد برای تسهیل انتقال، پرداخت بخشی از حقوق بونوچی را برعهده بگیرد.

 

به گزارش تلگراف هلند، لئوناردو بونوچی پیش از این به آژاکس آمستردام هلند هم پیشنهاد شده و حتی خود این بازیکن هم از پیوستن به این تیم استقبال کرده بود اما این انتقال نهایی نشد. باید دید کاپیتان بیانکونری و تیم ملی ایتالیا در ۳۶ سالگی چه عملکردی در فوتبال آلمان و تیم شهر برلین خواهد داشت.

59 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا