آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

مانچینی: عجله نکنید، پروژه جدید ایتالیا تازه شروع شده

روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا، در آستانه دیدار با هلند در رده‌بندی لیگ ملت‌های اروپا گفت پروژه جدید لاجوردی‌پوشان تازه آغاز شده است.

شکست ایتالیا مقابل اسپانیا در نیمه‌نهایی لیگ ملت‌های اروپا در این کشور مانچینی و تیمش را با انتقادهای زیادی مواجه کرده است. سرمربی ایتالیا در آستانه دیدار رده‌بندی مقابل هلند به این انتقادها و به خصوص انتقاد از کم‌رنگ بودن حضور جوانان در تیم ملی این کشور پاسخ داد.

 

آتزوری در نیمه‌نهایی لیگ ملت‌ها مقابل اسپانیا بازی را با نتیجه 2-1 واگذار کرد تا نتواند راهی فینال شود. ایتالیا که به دلیل صعود نکردن به جام جهانی قطر با فشار زیادی مواجه است امیدوار بود بتواند با صعود به فینال لیگ ملت‌ها از زیر فشارها خارج شود که این اتفاق نیفتاد.

 

در نشست خبری مانچینی پیش از دیدار فردای ایتالیا مقابل هلند در رده‌بندی لیگ ملت‌های اروپا چندین خبرنگار در صحبت‌های خود به مانچینی یادآور شدند که مردم ایتالیا امیدوارند تیم‌شان در مقدماتی یورو 2024 با ترکیبی متفاوت و جوان به میدان برود.

گروه نرم افزاری ماهور

مانچینی در این نشست ابتدا با منصوب شدن رودی گارسیا به عنوان سرمربی جدید ناپولی شوخی کرد و گفت: “خدا را شکر که ناپولی ایشان را جذب کرد و گر نه … من از باخت به اسپانیا متاسفم. ما می‌توانستیم ببریم و به فینال برسیم. مهم برای ما فینال بود. حالا که نتوانستیم موفق بشویم مسائل دیگر حاشیه‌ای است.”

 

سرمربی ایتالیا در ادامه صحبت‌هایش در پاسخ به انتقادها از شروع نشدن جوان‌گرایی در تیم ملی گفت: “ما در مراحل گروهی لیگ ملت‌ها با بازیکنان جوان بازی کردیم. شاید شما خبر ندارید. پروژه ما تازه شروع شده. ما این اواخر جام جهانی زیر 20 سال و زیر 21 سال را داشتیم.”

 

مانچینی درباره بازی فردا مقابل هلند گفت: “ما امسال روند خوبی را طی کردیم. تنها نکته منفی برای ما راه نیافتن به جام جهانی بود. اما بعد از آن برای دومین سال پیاپی موفق شدیم به مرحله پایانی لیگ ملت‌ها برسیم. متاسفم که نتوانستیم به فینال برسیم ولی در مقابل هلند برای مدال برنز به میدان می‌رویم. من از شرایط راضی‌ام و از اینکه روی نیمکت تیم ملی کشورم می‌نشینم خوشحالم.”

57 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا