آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

اخبار نقل‌و‌انتقالات فوتبال ایران چهارشنبه ۲۱ تیر؛ خداحافظی محبی بخاطر فیش جعلی

فسخ قرارداد لیاندرو پریرا، پرونده یکی از ناموفق‌ترین خارجی‌های پرسپولیس در سال‌های اخیر را بست.

نگه داشتن مهدی قایدی و محمد محبی، دو هدف مهم استقلال در نقل و انتقالات این فصل بودند. دو بازیکنی که از استقلال، دور شدند و یکی از آن‌ها رسما از این تیم خداحافظی کرد. محمد محبی که با روستوف به توافق رسیده و در تست‌های پزشکی باشگاه هم موفق بوده، در پستی اینستاگرامی، مدیران استقلال را به عنوان مقصر جدایی اجباری از این تیم، معرفی کرد.

 

حقیقی به هوادار پیوست

علیرضا حقیقی دروازه‌بان فصل گذشته نساجی، با امضای قراردادی یک ساله به هوادار تهران پیوست. حقیقی که سابقه کار با محمود فکری را در کارنامه دارد، در ۸۸ بازی برای نساجی، آمار ۹۶ گل‌خورده و ۳۳ کلین‌شیت را به ثبت رساند و به همراه این تیم موفق به کسب جام حذفی در فصل 1400/01 شد.

 

خالدآبادی در یک‌قدمی پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس پس از جدایی احمد گوهری به دنبال جذب محمدرضا خالدآبادی، دروازه‌بان تیم هوادار است. روز گذشته مذاکرات بین دو باشگاه برای این انتقال انجام شد و در صورت موافقت پرسپولیسی‌ها با مبلغ درخواستی هوادار، خالدآبادی سرخ‌پوش خواهد شد.

گروه نرم افزاری ماهور

 

موفقیت محبی در تست‌های پزشکی روستوف

با اعلام سایت چمپیونات روسیه، محمد محبی تست‌های پزشکی باشگاه روستوف را با موفقیت پشت سر گذاشت. محبی که جدایی‌اش از استقلال قطعی شده، احتمالا تا آخر هفته به صورت رسمی با روستوف قرارداد خواهد بست.

 

خداحافظی محبی با کنایه به مدیران

محمد محبی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش، با هواداران استقلال خداحافظی کرد: «من ناچار به ترک استقلال هستم، به خاطر مسائلی که همه می‌دانند و برمی‌گردد به زمان مدیری که فیش جعلی را برای باشگاه پرتغالی ارسال کرد و بعد از آن، باشگاه پرتغالی حاضر به توافق نشد.»

 

جهانبخش در فاینورد ماندنی شد

روز گذشته یک سایت هواداری باشگاه فاینورد مدعی شد که علیرضا جهانبخش در آستانه جدایی از این تیم قرار دارد. با این حال امیر هاشمی‌مقدم، مدیر برنامه‌های وینگر ایرانی امروز ضمن رد این شایعه، از ماندن جهانبخش در فاینورد خبر داد. قرارداد جهانبخش با قهرمان فصل گذشته لیگ هلند تا ژوئن ۲۰۲۴ است.

واکنش لوکادیا به شایعه بازگشت به پرسپولیس

یورگن لوکادیا، مهاجم سابق پرسپولیس با انتشار یک استوری به شایعات بازگشت به این تیم واکنش نشان داد: «همین شخصی که از من شکایت می‌کند خبر می‌دهد که من برمی‌گردم. این دیوانه‌وار است!» لوکادیا پیش از هفته دوازدهم فصل گذشته، قرارداد خود را با سرخ‌پوشان به صورت یک‌طرفه فسخ کرد و پس از آن باشگاه پرسپولیس از او به فیفا شکایت کرد.

 

سرلک در انتظار تصمیم قلعه‌نویی

میلاد سرلک، هافبک دفاعی پرسپولیس با وجود تمدید قراردادش با این تیم ممکن است مجبور به جدایی شود. سرلک ۲۸ ساله، حالا مشمول خدمت سربازی است و برای ماندن در پرسپولیس تنها باید به تیم ملی دعوت شود تا بتواند سربازی خود را به تعویق بیاندازد و در غیر این صورت فصل آینده باید برای یک تیم نظامی به میدان برود.

 

امضای قرارداد جدید گولسیانی با پرسپولیس

گیورگی گولسیانی مدافع پرسپولیس، با حضور در باشگاه، قرارداد خود را با سرخپوشان به امضا رساند. مدافع گرجستانی، فصل گذشته در همه رقابت‌ها، ۳۳ بازی برای پرسپولیس انجام داد و نقش به سزایی در دبل قهرمانی سرخپوشان داشت.

 

مهری در آستانه تمدید با استقلال

سعید مهری که پیش از این قراردادش را با استقلال فسخ کرده بود، با حضور در باشگاه، جلسه‌ای را با علی خطیر برگزار کرد: «درباره ابهامات و سوتفاهم‌های ایجادشده صحبت کردیم. آقای خطیر دلسوزانه به دنبال حل مشکلات هستند و امیدوارم بتوانند در این شرایط مثمر ثمر باشند.»

 

منتظری از دنیای فوتبال خداحافظی کرد

پژمان منتظری بازیکن کهنه‌کار فوتبال ایران که در سال‌های اخیر در الخریطیات قطر حضور داشت، فصل بعد عضوی از کادر فنی این تیم خواهد بود که این به معنای پایان دوران حرفه‌ای این مدافع ۳۹ ساله است. پژمان، فوتبال خود را در فولاد آغاز کرد و سپس برای استقلال (۲ مقطع)، ام‌صلال، الاهلی و الخریطیات به میدان رفت. او عضو تیم ملی ایران در دو جام جهانی ۲۰۱۴ و ۲۰۱۸ بود و ۷ عنوان مهم در دوران حرفه‌ای خود کسب کرد.

 

پریرا با توافق از پرسپولیس جدا شد

با اعلام باشگاه پرسپولیس، لئاندرو پریرا مهاجم برزیلی فصل گذشته سرخپوشان، پس از توافق با باشگاه، قرارداد سال دوم خود را فسخ کرد و از این تیم جدا شد. بر اساس این توافق‌نامه، پریرا از قرارداد سال دوم و حق و حقوق خود مربوط به آن صرف‌نظر کرد و پرسپولیس نیز نسبت به پرداخت مابقی حق و حقوق وی از قرارداد فصل گذشته تعهد داد.

میلان همچنان به دنبال جذب طارمی

به گزارش جانلوکا دی مارتزیو، مذاکرات بین میلان و پورتو بر سر انتقال مهدی طارمی همچنان ادامه دارد. براین اساس، باشگاه پورتو مبلغ درخواستی برای فروش مهدی طارمی را به ۲۰ میلیون یورو کاهش داده است. پورتو در ابتدا برای فروش طارمی، ۲۵ میلیون یورو طلب کرده بود که با مخالفت میلان مواجه شد.

 

اقدام جدید عربستان برای شکار طارمی

نیکو شیرا خبرنگار سرشناس ترانسفر مارکت خبر داد در پیشنهاد جدید الهلال به طارمی حقوق او به 15 میلیون یورو افزایش یافت و قراردادی 3 ساله به او پیشنهاد شد تا رقم نجومی 45 میلیون یورویی در طی 3 سال به ستاره ایرانی برسد.

 

ایمن حسین در لیست تراکتور

تراکتور در روزهای اخیر مذاکرات خوبی با ایمن حسین، مهاجم عراقی فصل قبل الجزیره امارات داشته و در آستانه نهایی کردن این انتقال است. حسین هرچند فصل قبل در ۹ بازی فقط یک گل برای تیم اماراتی به ثمر رساند امادر تیم‌های قبلی‌اش یعنی نفت، پلیس و نیروی هوایی عراق، صفاقسی تونس، ام‌صلال و المرخیه قطر عملکرد مناسبی داشت.

56 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا