آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

محمد صلاح سزاوار ستایشی در سطح کریستیانو رونالدو است

محمد صلاح پس از شکستن رکورد گلزنی رابی فاولر در لیگ برتر در لیورپول، سزاوار ستایشی همانند کریستیانو رونالدو است

محمد صلاح سزاوار همان تمجید از کریستیانو رونالدو در مورد حفظ آمادگی و در دسترس بودن خود برای لیورپول است.

مهاجم مصری به ندرت آسیب می بیند که به گوش یورگن کلوپ، سرمربی قرمزها می رسد. صلاح از زمان امضای قرارداد با لیورپول در سال 2017، با 178 گل در 291 بازی به ثبت رسیده است. که 129 مورد در لیگ برتر به ثبت رسیده است –  رکورد فاولر برای لیورپول در لیگ برتر انگلیس توسط مردی شکسنه شده است که در 61 بازی کمتری که برای غول مرسی ساید انجام داده است، نتایج بهتری به دست آورده است.

فاولر به اتلتیک گفته است که با خوشحالی یک تاج گل قابل توجه را به محمد صلاح تسلیم کرده است: فاولر می گوید: “البته برای گذراندن دوران حرفه ای خود بدون آسیب جدی به کمی شانس نیاز دارید.” اما سوابق ظاهری او همچنین چیزهای زیادی در مورد نحوه مراقبت مو از خود می گوید. کریستیانو رونالدو در آن جبهه مورد تمجیدهای زیادی قرار می گیرد و مو نیز سزاوار همین است. بدن او معبد است. او کاملاً وقف حرفه خود است. او الگوی مناسبی برای بازیکنان جوانی است که از نظر نحوه هدایت زندگی خود به میدان می آیند. من مطمئن هستم که او خیلی با درد و رنج بازی کرده است، اما او از از دست دادن بازی ها متنفر است.”

محمد صلاح هم محروم نمی شود، زیرا فقط 7 بار کارت زرد گرفته است – که چهار مورد از این اخطارها به خاطر درآوردن پیراهنش در جشن است – و فاولر معتقد است که می تواند در آنفیلد امتیاز فردی را به اوج برساند. کمتر کسی می تواند رویای رسیدن را ببیند. مهاجم سابق قرمزها افزود: او فقط 30 سال دارد و هنوز باید سال های زیادی در سطح بالا باقی بماند. فکر کردن در مورد آنچه که او هنوز می تواند به دست آورد هیجان انگیز است. فصل های بیشتری برای نوشتن وجود دارد. سرعت و قدرت دو تا از بزرگترین دارایی های او هستند. او می‌تواند از مدافعان دور شود، اما در استفاده از بدنش نیز بسیار خوب است، چه برای مراقبت از توپ و بازی پیوند دهنده یا دور زدن . وقتی از پشت می دود و پای چپش را از پای راست جدا می کند بسیار خطرناک است. اما او همچنین می تواند در فضاهای تنگ عمل کند. او اشتیاقی برای گلزنی دارد. او همیشه بیشتر می خواهد. »

گروه نرم افزاری ماهور

محمد صلاح که هرگز کمتر از 48 بازی برای لیورپول در هیچ دوره‌ای انجام نداده است، در این فصل در 37 بازی 22 بار گلزنی کرده است – با این تلاش‌ها، که شامل دو گل در 7-0 منچستریونایتد بود و به حفظ تیم کلوپ در تلاش برای رسیدن به رتبه چهار لیگ برتر کمک کرد.

منبع:www.goal.com

42 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا