آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

مدیر اتلتیکو: رئال من را به خنده می‌اندازد!

میگل آنخل خیل مارین، مدیرعامل اتلتیکو، استدلال‌های رئال برای حمله به داوران لالیگا را مضحک عنوان کرد.

میگل آنخل خیل مارین، مدیر اجرایی اتلتیکو مادرید، از اقدامات رئال مادرید از طریق کانال های رسمی خود (تلویزیون باشگاه) و سایر کانال های غیر رسمی (رسانه ها) پس از شکست آنها در روز یکشنبه در دربی بسیار عصبانی است.

مارکا فاش کرده است که مدیرعامل باشگاه اتلتیکو در محافل خصوصی درباره اتفاقات پس از پایان بازی و جنجال‌های داوری آلبرولا روخاس، حرف زده و به رئال مادرید اتهامات جدیدی زده است.

 

یک روز پس از دربی، تلویزیون رئال تصاویر صحنه های مشکوک داوری را پخش و بررسی کرد و تاکید داشت داور در حد قضاوت در سطح اول فوتبال اسپانیا نبود چه برسد به قضاوت دربی اما خیل مارین معتقد است تصمیمات داور کاملا درست بود و تاثیری روی نتیجه نداشت.

گروه نرم افزاری ماهور

رئال مادرید چهارشنبه نیز اشتباهات داور اصلی و داور VAR بازی برابر لاس پالماس که به ضرر رئال سوت زده بودند را پخش کرده بود.

خیل مارین که آخر هفته برای شرکت در مجمع باشگاه ها در مکزیک بود، به مادرید بازگشت و نارضایتی خود را نسبت به اتفاقات رخ داده ابراز کرد. مدیرعامل اتلتیکو به اطرافیان خود گفته: «آنها در رقابت ها و کار داوران دخالت و تقلب می کنند. آنها جو غیرقابل تحملی را برای داوران ایجاد کرده اند. استدلال‌هایی که آنها برای حمله به داوران به کار می برند، خنده‌دار است. رئال به این شکل روی روند کار داوری‌ها اثر منفی خواهد گذاشت.»

مارین معتقد است که اگر خطای بلینگام روی کوریا در دقایق پایانی که منجر به کارت زرد برای ستاره انگلیسی شد را بازیکن اتلتیکو مرتکب می شد، تلویزیون رئال هنوز هم در مورد آن حرف می زد. او گفت که کارکنان تلویزیون رئال اگر چنین گزارش های دروغینی را تهیه نکنند، شغلشان را از دست خواهند داد و به نوعی مجبور به این کار شده اند.

70 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا