آخرین مطلبمهمترین اخبار روز

مسی برای آرژانتین بازی می‌کند

لیونل اسکالونی، سرمربی تیم ملی آرژانتین، می‌گوید با وجود نگرانی‌ها بابت مصدومیت لیونل مسی او آماده است تا برای آرژانتین در انتخابی جام جهانی به میدان برود.

لیونل مسی با آسیب‌دیدگی عضلانی درگیر است؛ مصدومیتی که باعث شد او چهار بازی پیاپی تیمش اینترمیامی را از دست بدهد.

با اینحال مسی سه روز پیش به مستطیل سبز برگشت و در نیمه دوم دیدار اینترمیامی و سین‌سیناتی در لیگ MLS به مدت 10 دقیقه در زمین حضور داشت. مسی سپس با هواپیمایی اختصاصی به آرژانتین پرواز کرد و به اردوی تیم ملی کشورش پیوست.

مسی از زمان پیوستن به اینترمیامی در تابستان جاری برای این تیم درخشان ظاهر شد و  11 گل به ثمر رسانده است. او در ماه‌های گذشته برای آرژانتین هم آماری خیره‌کننده داشته و از 15 بازی اخیر آلبی‌سلسته تنها در یک مسابقه گلزنی نکرده و در این مدت 23 بار دروازه حریفان آرژانتین را باز کرده است.

درحالیکه آرژانتین برای انجام دو بازی در انتخابی جام جهانی 2026 منطقه آمریکای جنوبی آماده می‌شود نگرانی‌هایی بابت میزان مصدومیت لئو مسی و حضور یا عدم حضور او در این بازی‌ها وجود دارد.

اسکالونی، در نشست خبری خود پیش از دیدارهای آرژانتین با پاراگوئه و پرو، گفت:” ما هنوز تمرین داریم و این تمرین‌ها برای لئو خیلی مهم است. ما امروز دیدیم که او شرایط خوبی دارد و پیش از تمرین بعدی با لئو صحبت می‌کنیم تا ببینیم او باید در اولین بازی آرژانتین از اول وارد زمین شود یا نه”.

گروه نرم افزاری ماهور

 

65 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا