آخرین مطلباسلایدرمهمترین اخبار روز

مسی برزیلی: رؤیای بازی برای بارسلونا را دارم

پدیده برزیلی پالمیراس از علاقه‌اش برای بازی در تیم فوتبال بارسلونا سخن گفت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه بارسلونا مدتی است وضعیت پدیده تیم فوتبال پالمیراس برزیل یعنی استوائو ویلیان ملقب به «مسینیو» یا «مسی کوچک» را زیرنظر گرفته است، مهاجم 16 ساله‌ای که کارشناسان فوتبال آینده روشنی را برای او متصور هستند. بارسلونا پس از قطعی کردن خرید ویکتور روکه برزیلی که در سال 2024 به جمع کاتالان‌ها ملحق خواهد شد، حالا به دنبال جذب دیگر پدیده برزیلی یعنی مسینیو است و در این خصوص مذاکراتی هم با آندره کِری مدیر برنامه‌های او داشته است.

مسینیو در گفت‌وگو با نشریه «موندو دپورتیو» چاپ کاتالونیا گفت: من هوادار بارسلونا هستم و  رؤیای بازی برای بارسلونا را دارم. مسی اصلی‌ترین الها‌م‌بخش من است. من هر روز ویدئوهای بازی‌های او را می‌بینیم و چیزهای زیادی از آن می‌آموزم. هر کاری که لیونل می‌کند، پدیده است و واژه‌ای برای او توصیف او ندارم. سعی می‌کنم کارهایی که لئو در زمین انجام می‌دهد را تکرار کنم.

وی در بخش دیگری از صحیت‌هایش اظهار داشت: من و ویکتور روکه با هم دوست هستیم و خیلی خوب با هم کنار می‌‌آییم. وقتی فهمیدم او به بارسلونا پیوسته، برای او خیلی خوشحال شدم. ما پیش از این با هم همبازی بوده‌ایم و کسی چه می‌‌داند شاید روزی دوباره کنار هم  در بارسلونا بازی کردیم.

مسینیو پیش از این مورد توجه باشگاه‌های رئال مادرید و آرسنال هم قرار داشته است.

59 / 100

گروه نرم افزاری ماهور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا