آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

آن مرد زیر باران آمد؛ فلوریدا، جایگاه پادشاهی قهرمان جهان

بامداد امروز مراسم معارفه مسی انجام شد.

اینتر میامی شب گذشته مراسم معارفه لیونل مسی و سرخیو بوسکتس به عنوان خریدهای جدیدش را در استادیوم DRV PNK برگزار کرد. مسی پس از پایان دوران حضورش در پاری سن ژرمن تصمیم گرفت با فوتبال اروپا خداحافظی کند و راهی اینترمیامی در لیگ فوتبال آمریکا شد.

 

مراسم معارفه قرار بود بامداد امروز برگزار شود اما به دلیل بارش شدید باران و رعد و برق با تاخیر شروع و وقتی مراسم شروع شد، همچنان باران کمی می‌بارید. احتمالا همین موضوع باعث شد بکام نتواند در زمان ورودش به صحنه تعادلش را حفظ کند و در حالی که کنار سایر مالکان این باشگاه قدم می‌زد، برای یک لحظه پایش لیز خورد و نزدیک بود به زمین بیفتد و تمامی دوربین‌ها هم این صحنه را ضبط کردند.

 

خوشبختانه این ستاره سابق یونایتد که در 48 سالگی همچنان درخشش بسیاری در دنیای فوتبال و بین فوتبالدوستان دارد، بلافاصله توانست تعادلش را حفظ کند و باز کردن دستانش از هم شرایط را مدیریت کند تا اتفاق بدتری رخ ندهد. بکام به خوبی بر اعصابش مسلط شد و اجازه نداد این اتفاق تاثیری روی شب بزرگ و رویایی اینترمیامی برای معارفه لیونل مسی به عنوان بازیکن جدیدش بگذارد.

گروه نرم افزاری ماهور

اکنون انتظارها سرانجام به پایان رسید و لیونل مسی به همراه همسر و 3 پسرش با کمی تاخیر در محل مراسم حضور پیدا کرد. بکام اولین کسی بود که از لئو استقبال کرده و او را در آغوش گرفت. ورزشگاه در این لحظه تا مرز انفجار پیش رفت و مسی همراه با مالکان باشگاه اینتر میامی مقابل دوربین عکاسان قرار گرفت.

 

مسی در شروع گفت: «می‌خواهم از همه مردم میامی بابت این استقبال و محبتی که که از زمان حضورم در این شهر به من ابراز کردند، تشکر کنم. از بودن در این جا هیجان زده هستم. می‌خواهم از ژوزه، خورخه و دیوید به خاطر این که همه چیز را برای این کار مهیا کردند، تشکر کنم.»

 

او ادامه داد: «آن‌ها کاری کردند احساس کنیم در خانه هستیم. دوست دارم خیلی سریع تمرینات را شروع و در مسابقات حضور پیدا کنم. فقط به بردن فکر می‌کنم و می‌خواهم باشگاه را به پیشرفت‌ها زیادی برسانیم. شخصا ایمان دارم هم‌تیمی‌هایم همه وجود خود را برای این موفقیت می‌گذارند. بسیار خوشحالم این شهر و این پروژه را انتخاب کردم. شک ندارم روزهای خوبی را سپری خواهیم کرد. پیش به سوی تجربه‌های بسیار خوب.»

چهره‌های مشهور زیادی هم در ورزشگاه حضور داشتند که می‌توان از بین شان به تام برادی، استفن کری، مارک آنتونی و… اشاره کرد. مسی از این پس قرار است بار دیگر در کنار سرخیو بوسکتس، دوست قدیمی و هم تیمی سابقش در بارسلونا، با پیراهن اینترمیامی به میدان برود و هواداران آمریکایی مشتاقانه منتظر تماشای بازی‌اش هستند.

46 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا