آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

مصدومیت حداقل یک ماهه دی‌یونگ؛ حضور در ال‌کلاسیکو در هاله‌ای از ابهام!

فرانکی دی‌یونگ احتمالا بین 6 تا 9 هفته از میادین دور باشد.

حضور فرانکی دی‌یونگ و تطبیق هافبک هلندی با تفکرات ژاوی باعث شده تا فرانکی به یکی از اصلی‌ترین بازیکنان تیم ژاوی تبدیل شود. اینکه دی‌یونگ توانسته به خوبی در بارسلونا بدرخشد برای هواداران این تیم بسیار خوشایند خواهد بود اما مصدومیت او و احتمال از دست دادن ال‌کلاسیکو، نگرانی را برای هواداران این تیم بسیار تشدید کرده است.

 

اهمیت دی‌یونگ از نگاه آمار

فرانکی در فصل جدید تاثیر بسیار بیشتری نسبت به فصل قبل داشت اما وقتی به فصل گذشته نگاه می‌کنیم، در آنجا هم بارسلونا با نبود دی‌یونگ ضررهای زیادی را متحمل شده است. غیبت دی‌یونگ در 16 بازی فصل گذشته باعث شده بود تا آنها تنها 6 بازی(37.5 درصد) را با برد پشت‌سر بگذارند. 7 تساوی و 3 شکست دیگر نتایجی بود که ژاوی بدون حضور هافبک مهم تیم کسب کرده بود و در این دوران 18 گل زده و 13 گل خورده داشته است. با توجه به میزان اهمیت دی‌یونگ در فصل جدید و همچنین نبودن پدری که در فصل قبل جای خالی دی‌یونگ را پر می‌کرد، احتمال دارد نتایج با نبود این 2 بازیکن در دیدارهای آتی با خوشی به پایان نرسد. البته که بارسا هافبک‌های تأثیر گذاری هم مانند ایلکای گوندوگان، رومئو و گاوی را هم دارد و ژاوی می‌تواند از آنها بهره ببرد.

 

وضعیت فرانکی

روز گذشته فرنکی در کمپ تمرینی بلوگرانا با عصا دیده شده بود که احتمال مصدومیت شدید را برای او دوچندان کرده است. گفته می‌شود مصدومیت مچ پای دی‌یونگ از نوع شدید است و حداقل در درجه اول او را حدود 6 هفته از میادین دور خواهد کرد. اگر میزان مصدومیت شدیدتر باشد، او احتمالا تا 9 هفته زمان نیاز خواهد داشت تا بتواند دوباره در ترکیب حاضر شود اما مصدومیتش در تست‌های اولیه، دوری حدود 6 هفته ای را نشان می‌دهد.

گروه نرم افزاری ماهور

 

با توجه به مصدومیتی که فرنکی دارد قطعا 6 بازی بعدی تا قبل از ال‌کلاسیکو را از دست خواهد داد و از نظر تئوری بازی مقابل رئال مادرید حضور نخواهد داشت. هنوز هیچ‌چیز به صورت قطعی مشخص نیست اما پیش‌بینی می‌شود اولین دیدار برای بازگشت او در بازی بازگشت لیگ قهرمانان مقابل شاختار دونتسک در تاریخ 16 آبان باشد و تمام بازی‌های قبل از آن را به صورت کامل از دست می‌دهد.

60 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا