آخرین مطلباخباراسلایدرمهمترین اخبار روز

معادلاتی که ناگهان تغییر کرد؛ معجزه در قطر به کمک یحیی می‌آید؟

حضور وحید امیری و مهدی ترابی در اولین جلسه تمرینی پرسپولیس در قطر معادلات ترکیب احتمالی این تیم برابر الدحیل را تغییر داده است.

پرسپولیس ایران و الدحیل قطر در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا باید روز دوشنبه دهم مهرماه از ساعت 21:30 به وقت تهران به مصاف هم بروند که تشخیص ترکیب احتمالی دو تیم یکی از مهم‌ترین چالش‌ها محسوب می‌شود؛ به‌طوری‌که بازیکنان سرشناسی از هر دو تیم به دلیل آسیب‌دیدگی در معرض از دست دادن این مسابقه مهم هستند اما در روزهای گذشته معادلات تغییر کرده و چهره‌هایی که تصور نمی‌شد بتوانند در نبرد پرسپولیس و الدحیل حضور پیدا کنند، حالا در آستانه رسیدن به این مسابقه حساس و سرنوشت‌ساز هستند.

فیلیپ کوتینیو ستاره برزیلی الدحیل یکی از بازیکنانی بود که بحث عدم حضورش مقابل پرسپولیس به دلیل مصدومیت در روزهای گذشته مطرح بود اما ستاره قطری‌ها در دیدار اخیر الدحیل برابر المرخیه نه‌تنها به میدان رفت که موفق شد از روی یک ضربه ایستگاهی به شکلی تماشایی برای الدحیل گلزنی کند. حالا در اردوی پرسپولیس هم معادلات در حال تغییر است و در شرایطی‌که بحث عدم حضور وحید امیری و مهدی ترابی در تمرینات گروهی سرخ‌پوشان مطرح بود، حالا آن‌ها در حال آماده‌سازی خود برای رویارویی با الدحیل هستند.

جایگاه ترابی دست‌نخورده باقی می‌ماند!

پرسپولیسی‌ها که سفری زودهنگام به قطر داشتند، روز گذشته اولین جلسه تمرینی خود را در دوحه دنبال کردند که در این جلسه تمرینی تمامی بازیکنان موردنظر یحیی گل‌محمدی به جز محمد عمری حضور داشتند و قرار است عمری از امروز (شنبه) به تمرینات سرخ‌پوشان پایتخت اضافه شود. آنچه مشخص است اینکه سرمربی سرخ‌پوشان پایتخت در فاز دفاعی دغدغه‌ای ندارد و مهم‌ترین چالش‌های او، چگونگی آرایش فاز تهاجمی تیمش است که به نظر می‌رسد این چالش‌ها هم در حال رفع‌ورجوع هستند.

مهدی ترابی در دیدار با النصر عربستان، مصدومیت زودهنگامی داشت و همین مسئله باعث شد تا ابهاماتی درباره آینده کاری او به میان آید. با وجود طرح گمانه‌زنی‌های متخلف، ترابی شب گذشته در اولین جلسه تمرینی پرسپولیس در قطر، بعد از گذراندن دوره‌های درمانی به تمرینات گروهی سرخ‌پوشان پایتخت اضافه شد و بدون مشکل کار خود را دنبال کرد تا آمادگی فنی خود را برای رویارویی با الدحیل نشان بدهد و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، به مانند تقابل با النصر عربستان او بازهم وینگر سمت چپ پرسپولیس خواهد بود.

امیری علیه همه گمانه‌زنی‌ها!

وحید امیری در دقایق پایانی دیدار با النصر عربستان دچار مصدومیت شد و زمین مسابقه را ترک کرد تا سرخ‌پوشان با 9 بازیکن کار خود را مقابل النصر به پایان ببرند. در حالی‌که گفته می‌شد که امیری به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیمش در نبرد با الدحیل قطر نیست و او به 3 هفته زمان برای مداوا نیاز دارد اما در اتفاقی غیرمنتظره، در تمرین شب گذشته پرسپولیس در قطر، ستاره باتجربه سرخ‌پوشان پایتخت پا به توپ شد تا یحیی گل‌محمدی به استفاده از امیری در ترکیب اصلی تیمش مقابل الدحیل امیدوار شود.

گروه نرم افزاری ماهور

گل‌محمدی که به دنبال انتخاب بهترین زوج تهاجمی ممکن برای دیدار با الدحیل قطر است، حساب ویژه‌ای روی درخشش وحید امیری باز کرده و امید دارد که این ستاره باتجربه بتواند در مصاف با حریف قطری به میدان برود. در صورتی‌که امیری امروز و فردا هم در تمرینات گروهی پرسپولیس حضوری فعال داشته باشد، به نظر می‌رسد که حضورش در ترکیب اصلی سرخ‌پوشان پایتخت حتمی خواهد بود و برای انتخاب زوج او در خط حمله، یحیی گل‌محمدی به سراغ انتخاب از میان بازیکنانی مانند شهاب زاهدی، امید عالیشاه، نبیل باهویی و محمد عمری خواهد رفت. بعد از حضور ناگهانی علیرضا بیرانوند در نبرد با النصر، حالا حضور وحید امیری در ترکیب اصلی پرسپولیس برابر الدحیل قطر می‌تواند سورپرایز تازه سرخ‌پوشان پایتخت برای حریفان آسیایی خود باشد!

منبع: فوتبال 360

46 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا