آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

ملاقات دکو و مدیر برنامه هالند؛ احتمال حضور فوق ستاره در بارسلونا

دکو با مدیر برنامه ارلینگ هالند مذاکره کرد.

به نقل از جرارد رومرو، در یک اتفاق بزرگ، دکو، مدیر ورزشی بارسلونا با رافائلا پیمنتا مدیر برنامه‌های ارلینگ هالند، فوق‌ستاره نروژی منچسترسیتی ملاقات کرد.

 

رویای لاپورتا

به خدمت گرفتن هالند، رویای خوان لاپورتا، رئیس بارسا بوده است و در تابستان 2022 پیش از پیوستن او به منچسترسیتی، مذاکراتی با او انجام شد اما هیچ نتیجه‌ای شکل نگرفت.

 

با این وجود، اکنون امکان مذاکره دوباره فراهم شده و دکو یک جلسه ۳ ساعته با پیمنتا و ماکسول برگزار کرد و انتقال احتمالی، مورد بحث قرار گرفت.

گروه نرم افزاری ماهور

 

رومرو عنوان کرد امکان انتقال هالند و برخی از نام‌های دیگری که پیمنتا مدیر برنامه‌های آنهاست، مورد بحث قرار گرفت. با این وجود عنوان شده هالند موضوع اصلی این دیدار بوده است.

 

احتمال خرید

در واقع، رومرو اعتقاد دارد احتمال فروش ۲ بازیکن بارسلونا که به باشگاه کمک کند تا انتقال هالند در تابستان تسهیل شود، بین دکو و پیمنتا موضوع صحبت بوده است. علاوه بر این، تاریخی برای مدیر بارسلونا تعیین شده تا با خانواده هالند دیدار کند و امکان انتقال به کاتالونیا را بررسی کنند. رومرو گفته با توجه به شرایط مالی باشگاه، انتقال فوق‌ستاره نروژی دشوار است اما غیرممکن نیست.

 

این مطمئناً یک پیشرفت بزرگ برای بارسا تلقی می‌شود و با توجه به اینکه رقیب اصلی تیم یعنی رئال مادرید، قرار است در تابستان کیلیان امباپه را به صورت رایگان از پاری سن ژرمن به خدمت بگیرد، موضوع انتقال هالند جالب‌تر هم خواهد شد.

 

البته لوس بلانکوس هم علاقه زیادی به هالند دارد؛ اگرچه به نظر می‌رسد بارسلونا اولین قدم را برای به خدمت گرفتن او برداشته‌. گفته می‌شود بند آزادسازی به ارزش حدود 200 میلیون یورو در قرارداد برج نروژی وجود دارد.

 

پیمنتا رابطه بسیار خوبی با لاپورتا دارد. در سال 2023، او در مصاحبه‌ای در مورد لاپورتا صحبت کرد و گفت: «من همیشه می‌گویم لاپورتا نمی‌تواند در فوتبال از من چیزی بخواهد. این عادلانه نیست زیرا می‌داند همیشه جواب من مثبت است.»

 

مطمئناً جالب خواهد بود ببینیم اوضاع درباره این موضوع چگونه پیش می‌رود و آیا بارسلونا در تابستان امسال هالند را به خدمت می‌گیرد یا او در منچسترسیتی به بازی ادامه می‌دهد.

59 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا