آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

منچسترسیتی به روند پیروزی برگشت؛ نیوکاسل ترسناک‌ شد، قدوس گل زد

منچسترسیتی و نیوکاسل به پیروزی دست یافتند.

نهمین هفته از رقابت‌های لیگ برتر انگلیس امروز با برگزاری چند دیدار دیگر پیگیری شد که در مهمترین آن‌ها منچسترسیتی در دیدار با برایتون با نتیجه 2 بر یک به پیروزی رسید و نیوکاسل با 4 گل کریستال پالاس را از پیش رو برداشت.

 

منچسترسیتی، هالند و باز هم برد

در مهمترین دیدار عصر امروز در لیگ برتر انگلیس، منچسترسیتی به مصاف برایتون رفت که توانست با نتیجه 2 بر یک حریف خود را شکست دهد. شاگردان گواردیولا پس از 2 شکست متوالی در لیگ برتر پا به این مسابقه گذاشته و به دنبال کسب پیروزی بودند. برایتون با هدایت دزربی، نتایج بسیار خوب اخیر، می‌خواست در ورزشگاه اتحاد حداقل یک امتیاز از دیدار با منچسترسیتی به دست بیاورد.

 

گروه نرم افزاری ماهور

پیش از مسابقه گواردیولا ضمن تمجید از دزربی، از او به عنوان گزینه مناسبی برای هدایت منچسترسیتی پس از خودش نام برد. سیتی بازی را هجومی آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی چند موقعیت مناسب برای این تیم به دست آمد و در دقیقه 7، اولین گل این دیدار برای منچسترسیتی و با حرکت دیدنی جرمی دوکو و شوت فوق العاده خولین آلوارس به ثمر رسید. جرمی دوکو در دقایق بعدی یکی از ستارگان میدان بود و چند موقعیت خود برای خود و دیگر هم تیمی‌های ایجاد کرد.

 

منچسترسیتی پس از این گل به حملات خود ادامه داد و در دقیقه 19، ارلینگ هالند که در ۴ بازی اخیر برای منچسترسیتی موفق به گلزنی نشده بود با یک شوت پای چپ تماشایی، توپ را به درون دروازه برایتون فرستاد تا حساب کار ۲ بر صفر به سود منچسترسیتی دنبال شود. در دقایق بعدی، برایتون سعی داشت به دروازه حریف خود نزدیک شود تا بتواند پیش از پایان نیمه اختلاف را به حداقل برساند اما شانسی برای این کار به دست نیاورد و منچسترسیتی نیز سعی در حفظ نتیجه داشت و نیمه اول با ۲ گل به سود منچسترسیتی به پایان رسید.

 

نیمه دوم با حملات منچسترسیتی آغاز شد‌ این تیم سعی داشت گل سوم را به ثمر برساند اما مدافعان برایتون مانع از این کار شدند. برایتون سعی داشت یکی از گل‌ها را جبران کند و یک تعویض انجام داد. آنسو فاتی به میدان آمد. در دقیقه 73 تعویض به ثمر نشست و گل اول این تیم توسط فاتی به ثمر رسید. در دقایق بعدی منچسترسیتی چند موقعیت عالی به دست آورد اما موفق به گلزنی نشد. در نهایت بازی با نتیجه ۲ بر یک به سود منچسترسیتی به پایان رسید و این تیم با 21 امتیاز به طور موقت به صدر جدول رسید.

 

نیوکاسل، تیمی قدرتمند و عالی

در دیگر بازی مهم امروز لیگ برتر انگلیس، نیوکاسل به مصاف کریستال پالاس رفت که این بازی با نتیجه ۴ بر صفر به سود نیوکاسل به پایان رسید. نیوکاسل بدون در نظر گرفتن ۳ شکست در ابتدای فصل، دیگر شکستی را تجربه نکرده و امیدوار بود بتواند با کسب ۳ امتیاز این دیدار خود را به جمع بالانشینان جدول نزدیک کند. کریستال پالاس می‌خواست با کسب امتیاز از یک بازی خارج از خانه، جایگاه خود را در جدول بهبود ببخشد.

نیوکاسل در ورزشگاه سنت جیمزز پارک به مصاف کریستال پالاس رفته بود و از همان ابتدا حملات متعددی را بر روی دروازه حریف تدارک دید و در دقیقه 4 مسابقه توسط جیکوب مورفی توانست گل اول را به ثمر برساند. این گل دیدنی بر روی پاس گل کیران تریپیه به ثمر رسید. در دقایق بعدی ۲ تیم سعی داشتند به دروازه حریف خود نزدیک شوند و شانسشان را برای گلزنی امتحان کنند اما تا دقایق پایانی نیمه، حساب کار یک بر صفر به سود نیوکاسل دنبال می‌شد. در نهایت در دقیقه 44 گل دوم برای نیوکاسل به ثمر رسید و زننده گل آنتونی گوردون و بر روی پاس گل جیکوب مورفی بود. در دقایق اضافه نیمه اول، نیوکاسل گل سوم را توسط شان لانگ استاف به ثمر رساند تا نیمه اول با حساب ۳ بر صفر به سود نیوکاسل به پایان برسد.

 

نیمه دوم در حالی آغاز شد که کریستال پالاس برای تدارک حمله بیشتر بر روی دروازه حریف، یک تعویض انجام داد اما این نیوکاسل باز هم به گل رسید. این گل در دقیقه 66 و بر روی حرکت دیدنی کالوم ویلسون به ثمر رسید. نیوکاسل ۳ امتیاز بازی را در مشت می‌دید و به دفاع مشغول شد و کریستال پالاس قادر به جبران نتیجه بازی نبود. در نهایت بازی با نتیجه ۴ بر صفر به سود نیوکاسل به پایان رسید.

 

گلزنی قدوس

در دیگر دیدارهای امروز لیگ برتر انگلیس، بورنموث با حساب ۲ بر یک برابر ولووهمپتون شکست خورد، برنتفورد با ۳ گل برنلی را از پیش رو برداشت و سامان قدوس زننده گل سوم این تیم بود و بازی ۲ تیم ناتینگام فارست و لوتون تاون با نتیجه ۲ بر ۲ به پایان رسید.

7 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا