آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

منچستریونایتد ۱-۰ ولورهمپتون: کم رمق و خوش شانس

منچستریونایتد در اولین دیدارش در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر در خانه مقابل ولورهمپتون با نتیجه 1-0 پیروز شد.

منچستریونایتد و ولورهمپتون در نخستین بازی خود در فصل جدید لیگ برتر انگلیس به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه با نتیجه یک بر صفر به سود میزبان به پایان رسید. بازی در ورشگاه اولدترافورد و به قضاوت سیمون هوپر برگزار شد. نکته مهم در ترکیب ۲ تیم، حضور اونانا در چارچوب دروازه منچستریونایتد نام داشت. از دیگر نکات جالب این بازی اعتراض هواداران یونایتد پیش از شروع مسابقه نسبت به عملکرد ضعیف مالکان این تیم در خرید بازیکن بود.

نیمه اول

در همان دقیقه اول، یک اشتباه از سوی برونو فرناندز موقعیت را در اختیار ولوز قرار داد اما این موقعیت برای آن‌ها ثمری نداشت. در دقیقه 8 یک کرنر برای منچستریونایتد گرفته شد. ضربه کرنر ثمری نداشت و توپ راهی به دروازه پیدا نکرد. درست چند دقیقه بعد یک موقعیت عالی برای ولوز ایجاد شد و دفاع منچستریونایتد مانع از گلزنی بازیکن ولوز شد و اونانا توپ را در اختیار گرفت.

 

در اکثر دقایق بازی در میانه زمین دنبال تا در دقیقه 16 مارتینز از منچستریونایتد به دلیل خطا بر روی بازیکن حریف با کارت زرد داور جریمه شد و یک ضربه آزاد برای ولوز به دست آمد اما این ضربه آزاد راهی به دروازه نداشت و بازی همچنان بدون گل دنبال شد.

گروه نرم افزاری ماهور

 

در دقیقه 26 یک موقعیت نصفه و نیمه برای منچستریونایتد به دست آمد که ثمری برای آن‌ها نداشت. همان توپ در برگشت به یک موقعیت بسیار خوب برای ولوز تبدیل شد اما آن‌ها نتوانستند از آن موقعیت استفاده کنند.

 

در دقیقه 32 جدی‌ترین موقعیت برای ولوز به دست آمد که توپ با اختلاف اندکی از کنار دروازه به بیرون رفت. چند دقیقه بعد بهترین موقعیت منچستریونایتد روی حرکت مارکوس رشفورد ایجاد شد اما ضربه او به گل تبدیل نشد.

 

درست چند دقیقه بعد موقعیت دیگری برای منچستریونایتد ایجاد شد که مدافع ولوز مانع از گل شدن توپ شد، در این صحنه بازیکنان منچستریونایتد معتقد بودند توپ به دست بازیکن حریف برخورد کرده است. داور چنین نظری نداشت و پنالتی اعلام نکرد.

 

دردقایق پایانی نیمه، توپ بیشتر در اختیار منچستریونایتد بود اما آن‌ها نتوانستند موقعیت چندانی بر روی دروازه حریف ایجاد کنند و در دقیقه 44 لوک شاو با خطا بر روی بازیکن حریف با کارت زرد داور جریمه شد. یک ضربه آزاد برای ولوز به دست آمد که باز هم ثمری نداشت. در نهایت بازی در این نیمه با تساوی بدون گل به پایان رسید.

 

نیمه دوم

نیمه دوم با حملات منچستریونایتد آغاز شد و در دقیقه 52 یک موقعیت بسیار خوب برای این تیم به دست آمد اما مدافع حریف مانع از گل شدن توپ شد، کرنر هم برای این تیم ثمری نداشت. در دقیقه 55 یک موقعیت عالی برای ولووز به دست آمد که اونانا توپ را به کرنر فرستاد. دردقیقه 64 یک ضربه آزاد برای این تیم به دست آمد و ثمری نداشت.

 

چند دقیقه بعد تن هاخ برای تقویت حملات دست به تعویض زد و گارناچو و میسون مانت را از زمین بیرون آورد و اریکسن و سانچو وارد میدان شدند. در دقیقه 70 یک ضربه کرنر برای ولوز به دست آمد و ثمری نداشت. در برگشت به یک حمله برای منچستریونایتد تبدیل شد. مدافع حریف جلوی توپ را گرفت.

 

بالاخره گل اول مسابقه در دقیقه 76 برای منچستریونایتد و توسط رافائل واران وارد دروازه ولوز شد، این گل روی پاس آرون ون بیساکا به ثمر رسید و تیم میزبان با نتیجه یک بر صفر از حریف پیش افتاد.

چند دقیقه بعدی بازی آرامتر دنبال شد و منچستریونایتد به دنبال حفظ نتیجه بود. در دقایق پایانی نیمه دوم، یک ضربه آزاد برای ولوز به دست آمد اما راهی به دروازه پیدا نکرد.

 

در دقیقه ششم از زمان‌های اضافه، اونانا برای گرفتن توپ بازیکن حریف یعنی کالادزیچ را نقش بر زمین کرد. این صحنه مشکوک توسط VAR چک شد اما پنالتی در کار نبود و با وجود موقعیت‌های گلزنی بیشتری برای 2 تیم، در نهایت حساب کار با نتیجه یک بر صفر به سود منچستریونایتد به پایان رسید.

 

آمار و ارقام 

2 تقابل آخر این دو تیم در لیگ برتر، یک بار با نتیجه 2 بر صفر و یک با با نتیجه یک بر صفر به نفع منچستریونایتد به پایان رسیده بود.

آخرین شکست منچستریونایتد در خانه در لیگ برتر در برابر تیم برایتون در اولین بازی فصل گذشته بود.

آخرین پیروزی تیم ولوز در مسابقات خارج از خانه در ماه فوریه برابر ساوتهمپتون بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا