آخرین مطلباخبارداغ
موضوعات داغ

منچستریونایتد ۲-۰ اورتون: ۳ امتیاز در روز مصدومیت رشفورد

منچستریونایتد با برتری 2 گله مقابل اورتون یک گام دیگر به کسب سهمیه نزدیک‌تر شد.

منچستریونایتد پس از قبول شکست مقابل نیوکاسل و برتری خفیف مقابل برنتفورد، ظهر شنبه از ساعت 15:00 به وقت تهران میزبان اورتون بود و درحالی که فرصت‌سوزی‌های متعدد مهاجمان و وینگرهای تیم هواداران منچستریونایتد را کلافه کرده بود، موقعیت‌شناسی اسکات مک‌تامینی در محوطه جریمه گل اول بازی را پیش از پایان نیمه نخست به شیاطین سرخ هدیه داد و سرانجام جردن پیکفورد را پس از به نمایش گذاشتن مهارهای اعجاب انگیزش، تسلیم کرد.

اورتون که نیمه دوم را به قصد بازگرداندن نتیجه آغاز کرده بود، دقایقی اندک برای حمله‌ور شدن به سمت دروازه میزبان تلاش کرد اما دوباره عقب نشست و سرانجام آنتونی مارسیال که مدت‌ها طعم گلزنی را نچشیده بود، به‌عنوان تعویض طلایی تن‌هاخ گل دوم بازی را وارد دروازه اورتون کرد تا شاگردان شان دایچ، روند 4 بازی بدون شکست را متوقف شده ببینند و در خطر سقوط به رتبه نوزدهم جدول تا پایان هفته بایستند.

نکته نگران کننده برای منچستریونایتد در دیداری که سرانجام کریستین اریکسن از مصدومیت بازگشت، مصدومیت تازه مارکوس رشفورد بود. او پس از ارسال پاس گل دوم و روی یک حرکت انفجاری، کشاله ران خود را آسیب دیده نگه داشت و از زمین بازی بیرون رفت. پیکفورد در این دیدار 9 مهار تاثیرگذار داشت و ضعف چشمگیر موجود در عمق خط دفاعی اورتون را جبران کرد. شاید اگر مهاجمان یونایتد در 30 دقیقه نخست دیدار کمی با دقت بیشتری به توپ ضربه نهایی را می‌زدند، یونایتد با برتری حداقل 4 گله به رختکن می‌رفت اما درخشش پیکفورد از سنگین‌تر شدن شکست تافی‌ها جلوگیری کرد.

منچستریونایتد که پس از این برتری حساس، آماده مصاف با سویا در لیگ اروپا خواهد شد و سپس ناتینگام فارست را پیش رو خواهد داشت در نیمه نخست مصاف با اورتون 21 شوت به سمت دروازه میهمان روانه کرد که چنین آماری در 2 دهه اخیر، بی‌سابقه بوده و در فصل جاری مسابقات لیگ برتر هیچ تیمی موفق نشده بود در 45 دقیقه ابتدایی دیدار، بیش از 20 مرتبه دروازه حریف را تهدید کند. شاگردان تن‌هاخ رکورد خلق موقعیت تیمی را برای نخستین بار پس از فصل 04-2003 شکستند و به انتظار امتیاز از دست دادن نیوکاسل مقابل برنتفورد خواهند ایستاد تا بار دیگر رتبه سوم جدول را باز پس بگیرند.

47 / 100

گروه نرم افزاری ماهور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا