آخرین مطلباخبارداغروزنامه های ورزشیمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

روزنامه‌های اروپا: دست رد مودریچ به پیشنهاد سعودی‌ها

روزنامه‌های ورزشی اروپا را در ورزش نیوز بخوانید.

تمدید قرارداد لوکا مودریچ با رئال مادرید، انتقال رسمی ایلکای گوندوگان به بارسلونا و نقل‌وانتقالات میلان، تیتر امروز روزنامه‌های ورزشی اروپا (سه‌شنبه 27 ژوئن 2023) بود.

عناوین اصلی روزنامه های امروز اسپانیا را می‌خوانید: 

روزنامه مارکا به شدت از رد پیشنهاد عربستان سعودی از سوی هافبک کروات خوشحال است: “نه، حتی برای تمام طلاهای جهان: مودریچ پیشنهاد استراتوسفری عربستان را رد کرد و با رئال مادرید تمدید کرد.”

گروه نرم افزاری ماهور

تصویر مودریچ با جام لیگ قهرمانان اروپا همراه تیتر ” خانه، خانه شیرین” روی جلد آ.اس منتشر شده است. و این نشریه از اینکه این ستاره کروات قراردادش را با رئال تمدید کرد، ابراز رضایت کرده است.

روزنامه موندو دپورتیوو از صحبت‌های گوندوگان پس از پیوستن به بارسلونا تیتر یک امروزش را انتخاب کرده است: “یا بارسا یا هیچ تیم دیگری.” این هافبک آلمانی تایید کرده بود تنها به دلیل پیشنهاد آبی اناری پوشان حاضر بود منچسترسیتی را ترک کند.

“گوندوگان، رزرو شده است” این تیتر یک امروز روزنامه اسپورت است. ستاره آلمانی در حال حاضر بازیکن باشگاه بارساست و در هفته‌های آینده معرفی خواهد شد. بارسلونا هفته را با رسمی کردن امضای قرارداد با ایلکای گوندوگان آغاز کرد.

 

این هافبک پس از اینکه تحت هدایت پپ گواردیولا قهرمان اروپا شد، از منچسترسیتی جدا می‌شود. کاپیتان سابق منچسترسیتی برای دو فصل به اضافه یک فصل اختیاری، بند 400 میلیون یورویی خواهد داشت و هر فصل 10 میلیون خالص درآمد دارد.

عناوین اصلی روزنامه های امروز ایتالیا را می‌خوانید: 

تیتر یک امروز گاتزتا دلو اسپورت به وضعیت خط حمله میلان اشاره دارد: “مهاجمان شیاطین” در توضیح این تیتر می‌خوانیم: “لوفتوس-چیک و پولیشیچ می‌رسند، و اکنون نوبت اسکاماکا است. میلان غیرقابل توقف: از چلسی هافبک و وینگر تهاجمی می‌گیرد. در خط حمله، اسکاماکا بر موراتا برتری داشت.”

این روزنامه به محرومیت احتمالی یوونتوس از مسابقات اروپایی به دلیل پرونده عدم شفافیت مالی خبر داد:”یووه به سمت یورو استاپ. آن‌ها در معرض یک سال محرومیت هستند. بدون لیگ کنفرانس، یوفا همچنین می‌تواند بیانکونری‌ها را با جریمه حداکثری مجازات کند.”

“اینتر پول دارد” تیتر یک امروز کوریره دلو اسپورت با این توضیح است: “نایب قهرمان اروپا بالاخره وارد بازار نقل و انتقالات شد. آن‌ها با انتقال بروزوویچ به عربستان و اونانا به منچستریونایتد پول نقد دریافت می‌کنند. فراتسی اما فقط در شرایط خاص جذب می‌شود. امروز تست پزشکی تورام انجام می‌شود. بروزوویچ با 23 میلیون دلار به النصر می‌رود. ژانگ 60 میلیون برای دروازه بان می‌خواهد: امروز مذاکره می‌کند. پیشنهاد به ساسولو برای فراتسی 24 میلیون به اضافه مولاتیری است.”

عنوان “ناپولی را ترک نکن” در وسط صفحه از مصاحبه اختصاصی با کالیدو کولیبالی خطاب به ویکتور اوسیمن و هم تیمی هایش است.

وضعیت نقل و انتقالات میلان هم با عنوان میلان با لوفتوس چیک، پولیشیچ و اسپورتیلو هم امضا کرد” بازتاب داده شده است.

“یووه، همه شما را تماشا می‌کنند” روی جلد توتو اسپورت توضیح می‌دهد: “رابیو برای یک سال تمدید می‌کند، باشگاه بر مخاطبان مسلط است. بیانکونری همیشه در صدر بینندگان تلویزیونی قرار دارد. اکنون همه امید به احیایی در تیم دارند که با امضای مرد فرانسوی آغاز شود.”

درباره خط حمله میلان عنوان “میلان-لوفتوس! حالا پولیشیچ. ایکاردی؟ پیولی موراتا را می‌خواهد” چاپ شده است.

66 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا