آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

اخبار نقل و انتقالات فوتبال جهان دوشنبه ۲۶ تیر؛ بلیت ایتالیا برای موراتا

بعضی از طرفداران پاری‌سن‌ژرمن، دوشان ولاهوویچ را تهدید کرده‌اند که با این باشگاه فرانسوی قرارداد نبندد.

آلوارو موراتا دوباره تبدیل به یکی از گزینه‌های محبوب باشگاه‌های ایتالیایی، در خط حمله شده است. رم هفته‌هاست این بازیکن را زیر نظر دارد و اینتر هم، او را یک گزینه مناسب برای جانشینی روملو لوکاکو می‌داند. موراتا که قبلا دو مقطع در سری آ برای یوونتوس بازی کرده، احتمالا برای سومین بار به این کشور برمی‌گردد.

 

انتقاد سرمربی تاتنهام از بایرن

واکنش سرمربی تاتنهام به اظهارات بایرنی‌ها: «کین تا وقتی اینجاست، کاملا به تاتنهام متعهد است. اینکه سایر باشگاه‌ها بخواهند با بازیکنان تحت‌قرارداد ما مذاکره کنند، بیشتر برای آن‌ها دردسرساز است تا ما!»

 

سومین خرید فصل بارسا

به ادعای موندو دپورتیوو، توافق کامل بین بارسلونا و اوریول رومئو حاصل شده و در ساعات آینده از این خرید جدید رونمایی خواهد شد. جرارد رومرو نیز مدعی شده، رومئو دیگر همراه خیرونا تمرین نمی‌کند و برای انجام تست‌های پزشکی، در بارسلونا به سر می‌برد. رومئو بین سال‌های ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۱ در تیم ب بارسلونا حضور داشت و یک بار برای تیم نخست بارسا به میدان رفت.

گروه نرم افزاری ماهور

 

تهدید کوزوویی‌های پاریس علیه ولاهوویچ

بعد از انتشار خبرهای علاقه پی‌اس‌جی به ولاهوویچ، هواداران اهل کوزووی این تیم در بنری تهدیدآمیز اعلام کردند: «اگر به پاریس بیایی، ۳ انگشتت را قطع می‌کنیم!» ولاهوویچ پیش از این، با لباسی که کوزوو را بخشی از نقشه صربستان نشان می‌داد، بازی کرده بود. او در آن بازی ۳ انگشت خود را که گفته می‌شود به نشانه پیروزی صربستان است، به هواداران نشان داده بود.

 

نخستین پیشنهاد میلان برای طارمی رد شد

به ادعای متئو مورتو، نخستین پیشنهاد میلان برای مهدی طارمی به ارزش ۱۳ میلیون یورو رد شد. گفته می‌شود پورتو درخواست رقمی حدود ۳۵-۳۰ میلیون یورو را برای طارمی دارد اما میلان قصد ندارد بیش از ۲۰ میلیون یورو هزینه کند. مذاکرات همچنان ادامه دارند.

 

رشفورد تا ۲۰۲۸ در اولدترافورد

به نقل از فابریتزیو رومانو، مارکوس رشفورد به زودی قرارداد خود را به مدت ۵ فصل دیگر با منچستریونایتد تمدید خواهد کرد. توافقات انجام شده و فقط اعلام رسمی باقی مانده است.

 

فوفانا با النصر به توافق رسید

به گزارش فابریتزیو رومانو، سکو فوفانا تست‌های پزشکی النصر را با موفقیت انجام داد و در آستانه توافق نهایی با این تیم قرار گرفت. فوفانا، حدود ۲۵ تا ۳۰ میلیون یورو از النصر دریافت خواهد کرد.

ویلیان یک سال دیگر در لندن

ویلیان، وینگر برزیلی یک فصل دیگر قرارداد خود را با فولام تمدید کرد. قرارداد این بازیکن ۳۴ ساله قابلیت تمدید برای یک فصل دیگر را هم دارد.

 

آلبا ورودی بعدی اینترمیامی

موندو دپورتیوو و Tyc به نقل از خورخه مس، یکی از مالکان اینترمیامی اعلام کردند: «بازیکنان جوان زیادی را به خدمت خواهیم گرفت تا در کنار مسی، سرخیو و جوردی بازی کنند.»

 

فصل سوم داستان موراتا و سری‌آ؟

به نقل از فابریتزیو رومانو، علاقه اینتر، رم و دو باشگاه عربستانی به آلوارو موراتا در حال افزایش است. او هنوز در حال ارزیابی گزینه های خود است و در روزهای آینده تصمیم‌گیری خواهد کرد. اتلتیکو برای مهاجم اسپانیایی ۲۰میلیون یورو می‌خواهد.

 

محرز در یک قدمی الاهلی عربستان

سم لی، خبرنگار معتبر سایت اتلتیک نوشت: «ریاض محرز با 30 میلیون پوند به باشگاه الاهلی نزدیک شده و به نظر می‌رسد منچسترسیتی به دنبال خرید یک جانشین است.»

 

الشعراوی با رم تمدید کرد

استفان الشعراوی بال تیم فوتبال رُم قراردادش با این تیم را تا سال 2025 تمدید کرد. الشعراوی 30 ساله تا پایان ماه ژوئن سال 2023 با جالوروسی قرارداد داشت و به سبب عملکرد خوبش در فصل گذشته، مدیران تیم پایتخت ایتالیا تصمیم گرفته‌اند او را برای دو سال دیگر در این تیم نگه دارند.

47 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا