آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

مورایس: کسانی هستند که به فوتبال فکر نمی‌کنند!

سرمربی تیم فوتبال سپاهان می‌گوید بازیکنانش از نظر روحی، فیزیکی، تاکتیکی و تکنیکی آماده مصاف با آلمالیق هستند.

ژوزه مورایس در نشست خبری پیش از مصاف برابر آلمالیق که روز آینده از ساعت 17:30 برگزار می‌شود، اینطور حرف‌هایش را آغاز کرد: از مسابقات آسیا انتظار می‌رود که یک بازی عادلانه و منصفانه باشد از طرف مربیان، بازیکنان و هواداران باشد. لیگ قهرمانان آسیا بالاترین سطح مسابقات آسیا است و امیدواریم که فردا یک دیدار بسیار خوب را شاهد باشیم و برای هواداران مسابقه بسیار خوبی را به نمایش بگذاریم. در استادیوم نیستند، اما امیدواریم که یک بازی خیلی خوب را از تلویزیون تماشا کنند.

 

مورایس در واکنش به سوال اول که از او خواسته شد شرایط روحی و ذهنی بازیکنان تیمش را توصیف کند، گفت: بازیکنان ما از نظر روحی، فیزیکی، تاکتیکی و تکنیکی بهترین آمادگی را دارند و می‌توانم بگویم از لحاظ روحی، فیزیکی، ذهنی، تاکتیکی و تکنیکی برای این مسابقه ۱۰۰ درصد آماده هستیم. اگر درباره بازی فردا بخواهیم حرف بزنیم، باید بنشینیم و ببینیم شرایط چطور پیش می‌رود.

 

سوال بعدی از مورایس این بود که عده‌ای از هواداران سپاهان فاصله‌ای 2 هزار کیلومتری را طی کرده‌اند و خودشان را به ازبکستان رسانده‌اند. از سوی دیگر آلمالیق هم با توجه به شکست در دو بازی قبلی هر طور شده به دنبال کسب 3 امتیاز است. خبرنگار سپس از مورایس پرسید که چه فکری برای این موضوع دارد که تیمش با پیروزی از زمین مسابقه خارج شود؟ مورایس این سوال را جالب توصیف کرد و در واکنش به آن گفت: سوال جالبی است. ما هر روز کارمان را به بهترین شکل و جدی انجام می‌دهیم. ما بازیکنان حرفه‌ای و با تجربه‌ای در مسابقات آسیایی داریم که تجربه حضور در این مسابقات را دارند و تجربه‌شان برای این مسابقه کافی است.

گروه نرم افزاری ماهور

مورایس سپس با تاکید بر این نکته که هر دو تیم نیاز به امتیازات مسابقه دارند، بیان کرد: بله حریف در این مسابقه نیاز به امتیاز دارد، اما ما هم نیاز به امتیاز داریم؛ همه نیاز به امتیازات دارند. اگر تیمی امتیاز نیاز نداشته باشد، خب برای چه چیزی رقابت می‌کند؟! همه نیاز به امتیاز داریم.

 

مورایس که تیمش در بازی قبلی مقابل الاتحاد شرایط حضور در مسابقه را پیدا نکرد، با تاکید بر اینکه فوتبال برای متحد شدن است، عنوان کرد: ما برای اجتماع، مردم و عدالت فوتبال را انجام می‌دهیم، نه اینکه بخواهیم برای خودمان دشمن بتراشیم و دشمن پیدا کنیم. فوتبال برای متحد شدن و دوست پیدا کردن است. از بازی فردا یک مسابقه باعدالت و منصفانه نیاز داریم برای داخل زمین. در مقابل ما به حریف، فرهنگ ازبکستان و هواداران احترام می‌گذاریم. گاهی در فوتبال کسانی هستند که در داخل آن هستند ولی به این فوتبال و متحد بودن فکر نمی‌کنند. امیدوارم در‌ فوتبال به تفاوت‌ها و در کنار هم بودن احترام بگذاریم. فکر می‌کنم چیزهایی که گفتم ارزشش خیلی بیشتر از نتیجه است.

57 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا