آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

«مورایس» و ناکامی که پذیرفت؛ ممنون از هواداران و قهرمانی مبارکِ پرسپولیس

سرمربی پرتغالی سپاهان بعد از آنکه تیمش در فتح جام قهرمانی لیگ بیست‌ودوم ناکام بود، صحبت‌های کوتاهی را انجام داد.

ژوزه مورایس در هفته‌های گذشته اظهارات جنجالی را درباره روند صعودی پرسپولیس در جدول رده‌بندی و صدرنشینی سرخ‌پوشان پایتخت به زبان آورد. امروز در کرمان، شاگردان مورایس در تیم سپاهان امید داشتند تا بتوانند با گذر از سد مس، در صورت توقف احتمالی پرسپولیس در بازی همزمان، فاتح لیگ برتر شوند و عنوان قهرمانی لیگ بیست‌ودوم را به‌دست آورند اما شرایط مطابق انتظار برای سپاهانی‌ها پیش نرفت و با وجود برتری در کرمان، پرسپولیس هم در قائمشهر پیروز شد تا عنوان نایب‌قهرمانی به طلایی‌پوشان برسد.

 

مورایس بعد از آنکه تیمش برنده شد اما جام قهرمانی لیگ بیست‌ودوم را به‌دست نیاورد، به سالن کنفرانس ورزشگاه شهید باهنر کرمان رفت اما برخلاف هفته‌های گذشته، خبری از کنفرانس‌های طولانی‌مدت و البته صحبت‌های جنجالی نبود و سرمربی سپاهان صحبت‌های کوتاهی را در واکنش به اتفاقات مسابقه امروز و پایان لیگ بیست‌ودوم برای سپاهان اصفهان انجام داد.

 

امیدوارم فصل آینده لیگ بهتری داشته باشیم

سرمربی سپاهان در بخش ابتدایی صحبت‌هایش در واکنش به قهرمانی پرسپولیس گفت: «از هواداران ممنونم که تا اینجا ما را حمایت کردند و به آن‌ها تبریک می‌گویم. همچنین به تیم قهرمان، پرسپولیس هم تبریک می‌گویم. امیدوارم لیگ بهتری در فصل آینده داشته باشیم».

گروه نرم افزاری ماهور

 

ژوزه مورایس درباره علت ناکامی تیمش در لیگ بیست‌ودوم توضیح داد: « با ۶۵ امتیاز دوم شدیم پس لازم بود امتیاز بیشتری کسب کنیم. شاید در بازی با فولاد، شاید آلومینیوم، شاید تساوی با ذوب‌آهن یا مس رفسنجان و شاید بازی برابر تراکتور. نمی‌توان گفت».

 

ما باعث سقوط مس نبودیم اما خیلی ناراحتم!

مورایس در واکنش به سقوط مس کرمان به لیگ یک پاسخ داد: «برای مس کرمان بابت سقوط‌‌شان ناراحتم اما نمی‌گویم که ما باعثش بودیم. واقعا می‌توانم آن‌ها را درک کنم چون واقعا ناراحت کننده است. اگر خودم را جای مس بگذارم که باید در خانه حتما ببرم یا امتیاز بگیرم تا در لیگ بمانم، باز هم باید بگویم که واقعا ناراحتم».

 

سرمربی سپاهان با ابراز امیدواری از بازگشت دوباره مس کرمان به لیگ برتر در بخش پایانی صحبت‌های خود گفت :«امیدوارم مس هر چه سریع‌تر به لیگ‌برتر برگرد. هر شهری و مردمش آرزو دارند که تیم‌شان در لیگ برتر باشد و کرمان لیاقت این را دارد».

56 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا