آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

ناپولی در چمپیونزلیگ هم به میلان باخت ؛ اسپالتی حریف روسونری نمی‌شود

میلان با برتری 1-0 مقابل ناپولی در سن سیرو به صعود به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا امیدوار شد.

دومین برد در ماه آوریل مقابل بهترین تیم سری آ، هدیه استفانو پیولی به هواداران میلان بود که این بار در خانه خود، جهنمِ قرمز و مشکی را برای آبی‌پوشان ناپل رقم زده بودند.

ناپولی که بازی را با حرارت بیشتری آغاز کرده بود، بدون اوسیمن و صدالبته با حضور مایک مانیان روی خط دروازه به تور چسبیدن توپ‌هایش را حسرت‌بار تجربه نمی‌کرد و موقعیت‌سوزی‌های خویچا باعث شد نخست میلان مقابل ناپولی به گل برسد و در ادامه هرچه شانس و دیرک دروازه با پارتنوپی یار بود، مدافعان میلان هم قادر به نگه داشتن نتیجه بازی به سود خود بودند.

با این نتیجه، حالا میلان برای دومین بار در 2 هفته اخیر موفق شد پیروزی با ثبت کلین‌شیت مقابل ناپولی و به ثمر رساندن مجموعاً 5 گل را تجربه کند و روند پیروزی‌های اهالی ناپل در سن‌سیرو را در بهترین زمان ممکن متوقف کند. در این دیدار که الیف الماس موفق نشد از پسِ جانشینی اوسیمن برآید و درخشش مانیان اجازه نداد لوزانو، خویچا و حتی راسپادوری توپ را از خط دروازه عبور دهند، خط دفاع 4 نفره میلان با درخشش کالابریا و تئو هرناندز در کناره‌های زمین و توموری و کیائر در قلب خط دفاعی، بازیکنان ناپولی را در جو وحشتناک سن‌سیرو عصبی کرده بود و در نهایت بازی خشن پارتنوپی در فاصله دقایق 70 تا 80، یک اخراجی (زامبو انگیسا) و چندین بازیکن اخطاری برجای گذاشت.

در سمت دیگر میدان اما بازیکنان میلان که با آرامشی مثال زدنی بازی را پشت سر گذاشتند و به موقع ضربه کاری را به پیکره ناپولی وارد ساختند، 5 دقیقه مانده به پایان نیمه نخست روی درخشش رافائل لیائو و شوت محکم بن‌ناصر به سمت دروازه، قفس توری سمت شمالی استادیوم را به لرزه درآورده و با حفاظت یک نیمه‌ای از این گل، درحالی که شانس‌های گلزنی دیگری را هم چه با بدشانسی و چه با خودخواهی برخی بازیکنان از دست دادند، در بازی برگشت دست بالاتر را خواهند داشت.

آنها برای تجربه نیمه‌نهایی و قدم زدن در یک قدمی فینال استانبول به مدت 180 دقیقه به میزبانی سن‌سیرو به تنها 90 دقیقه مقاومت در استادیوم دیگو آرماندو مارادونا ناپل نیاز دارند؛ رویایی که برای شاگردان پیولی با خط دفاع 4 نفره مطمئن و درخشش خارق‌العاده مایک مانیان در آخرین سنگر، هرگز دور از دسترس نخواهد بود.

گروه نرم افزاری ماهور

در این دیدار که بن‌ناصر تبدیل به چهارمین بازیکن آفریقایی تبار میلان با تجربه گلزنی در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا پس از وه‌آ، کوین پرینس بواتنگ و سولی مونتاری شد، روسونری برای ششمین بار در لیگ قهرمانان اروپا مقابل رقبای ایتالیایی شکست ناپذیر باقی ماندند. این تیم در 5 از این 6 دیدار، دروازه خودش را هم بسته نگه داشته‌ است‌.

37 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا