آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

پیروزی میلان بدون درخشش او ممکن نبود

مایک مانیان، دروازه بان میلان، ستاره اول تیمش در برد مقابل ناپولی بود.

میلان بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل ناپولی را با پیروزی یک بر صفر در ورزشگاه سن سیرو به پایان رساند. این تیم بخش بزرگی از برد دیشب را مدیون درخشش مایک مانیان، دروازه بان فرانسوی خود است.

 

دروازه بان 27 ساله میلان که در این فصل بعد از رهایی از بند مصدومیت عملکرد بسیار درخشانی داشته و به شماره یک تیم ملی کشورش نیز تبدیل شده در بازی مقابل ناپولی با 8.5 امتیاز با شایستگی به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

 

او از همان دقایق ابتدایی کار، زمانی که ناپولی قصد داشت با یک گل زودهنگام میلان را غافلگیر کند، خوش درخشید و تا دقیقه 90 دروازه خود را به روی مهاجمان حریف بسته نگه داشت.

گروه نرم افزاری ماهور

در 20 دقیقه نخست کار دو سیو زیبا از مانیان مقابل دو شوت از راه دور بازیکنان ناپولی را شاهد بودیم. او در شروع نیمه دوم هم خوش درخشید اما اوج کارش مهار شوت سنگین دی لورنزو در آخرین دقایق بازی بود که همه را انگشت به دهان گذاشت؛ ستاره ناپولی در این صحنه با شلیکی سنگین از داخل محوطه جریمه دروازه مانیان را نشانه گرفت اما این دروازه بان فرانسوی با جسارت و مهارتی مثال زدنی مقابل توپ ایستادگی کرده و آن را به زیبایی راهی کرنر کرد.

دروازه بان میلان که ماه گذشته از بند مصدومیت رها شد به واسطه درخشش مقابل میلان و ایفا کردن نقشی اساسی در پیروزی مهم تیمش، بعد از به صدا در آمدن سوت پایان بازی به شدت مورد تشویق هواداران حاضر در ورزشگان سن سیرو نیز قرار گرفت که نام او را یکصدا به زبان آورده و تشویقش می کردند.

61 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا