آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

ناراحتی توخل: داور پیروزی را از چنگ ما درآورد!

توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، پس از پایان بازی برابر بایر لورکوزن هم همچنان به پنالتی اعلام شده به سود این تیم اعتراض داشت.

بایرن مونیخ شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته چهارم بوندسلیگا به مصاف بایرلورکوزن رفت و با نتیجه 2-2 برابر این تیم متوقف شد.

 

آنها موفق شدند گل اول این بازی را توسط هری کین به ثمر برسانند و از حریف پیش بیفتند، اما این برتری حفظ نشد و بازی به تساوی کشانده شد. در حالی که فرصت زیادی تا پایان این دیدار نمانده بود، بایرن گل پیروزی را در دقیقایق پایانی به ثمر رساند اما پنالتی اعلام شده به سود لورکوزن در دقیقه 94 شرایط را تغییر داد.

 

توخل پس از پایان این دیدار در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: «ما در 20 دقیقه ابتدایی بسیار خوب عمل کردیم، اما سپس 20 دقیقه بسیار بد را در زمین تجربه کردیم که این اتفاق واقعا هیچ دلیلی نداشت.

گروه نرم افزاری ماهور

شرایط در نیمه دوم هم به همین شکل ادامه پیدا کرد. در آخر به نظر می‌رسید که ما خوش شانس بودیم که توانستیم گل دوم را به ثمر برسانیم و برنده شویم اما تصمیم عجیبی علیه ما گرفته شد که باعث شد این سه امتیاز را از دست بدهیم.»

او در پاسخ به سوالی درباره صحنه پنالتی گفت: «داور همان ابتدا در سوت خودش ندمید. برای من این صحنه تصمیمی به حدی اشتباه نبود که نیاز به دخالت کمک داور ویدیویی داشته باشد. اما این که الان من چه حرفی در این باره بزنم دیگر اهمیتی ندارد.»

 

سرمربی بایرن همچنین با اشاره به ناراحتی جاشوا کیمیش از تعویض اضافه کرد: «او با مشکل ورم تاندون مواجه بود و ما نخواستیم به هیچ وجه ریسک کنیم. تیم پزشکی گفته بودند تنها می‌تواند 60 دقیقه بازی کند و به همین دلیل او را در دقیقه 60 از زمین بیرون کشیدیم.»

58 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا