آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

نامزدهای جایزه برترین بازیکن جوان سال؛ سلطه نوستاره‌های بارسا و رئال

نیمی از نامزدهای جایزه کوپا در ترکیب بارسلونا و رئال مادرید حضور دارند.

اسامی ۱۰ نامزد نهایی کسب عنوان برترین بازیکن زیر ۲۱ سال فوتبال جهان در سال ۲۰۲۳ اعلام شد که در بین این افراد نام ۵ بازیکن از رئال مادرید و بارسا به چشم می‌خورد.

 

بارسلونای رکورددار

تیم جوان و جذاب ژاوی هرناندز، مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ اسپانیا، بیشتر از هر تیم دیگر در فهرست نهایی نماینده دارد. گاوی و پدری پیش‌تر یک بار برنده این جایزه شده‌اند و حالا برای بار دوم بخت خود را امتحان می‌کنند.

پدری در ۲۰ سالگی به رکورد ۱۱۱ مسابقه برای بارسا و ۱۸ بازی ملی رسیده. همچنین نام آلخاندرو بالده، بازیکنی که فصل گذشته جوردی آلبا را در راه رسیدن به ترکیب اصلی شکست داد هم در بین نامزدهای نهایی دیده می‌شود.

گروه نرم افزاری ماهور

 

هافبک‌های رئال

هزینه ۱۰۳ میلیون یورویی رئال مادرید برای جذب بلینگام کاملاً معقول به نظر می‌رسد و ستاره سابق دورتموند نرسیده درخشش خود را در فوتبال اسپانیا آغاز کرده.

ادواردو کاماوینگا، دیگر بازیکن رئال مادرید هم در فهرست نفرات نهایی حضور دارد.

 

از زننده گل قهرمانی بایرن تا هالند جدید

در بین نفرات نهایی حاضر در فهرست فرانس فوتبال نام جمال موسیالا که در آخرین دقیقه از آخرین مسابقه فصل گذشته لیگ آلمان، بایرن مونیخ را به قهرمانی رساند هم دیده می‌شود.

الی واهی فصل گذشته در ترکیب مون پلیه روی ۲۴ گل اثر مستقیم گذاشت و نامش در لیست حضور دارد؛ درست مثل راسموس هویلوند، مهاجم نوک جدید منچستریونایتد. آنتونی سیلوا از بنفیکا و ژاوی سیمونز از لایپزیش دیگر نامزدهای جایزه کوپای ۲۰۲۳ هستند.

59 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا