آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

بایرن اجازه رویارویی توخل و ناگلزمن را نمی‌دهد؛ رویای غیرممکن

چلسی در جست و جوی ناگلزمن و بایرن مونیخ مخالف این موضوع است!

چلسی بعد از اخراج پاتر در جست و جوی سرمربی مناسبی برای تیمش است و یکی از بزرگترین نام‌های در دسترس یولیان ناگلزمن سرمربی سابق بایرن نام دارد.

 

بایرن مونیخ به تازگی سرمربی خودش را کنار گذاشته و توماس توخل را جانشین او کرده و چلسی نیم نگاهی به این مربی دارد. مدیرفنی سابق لایپزیش که اکنون در چلسی حضور دارد؛ سابقه همکاری با ناگلزمن را داشته و نظرش در مورد این مربی مثبت است اما مدیران چلسی هنوز به اطمینان کامل از مناسب بودن ناگلزمن برای جایگاه سرمربیگری چلسی نرسیده‌اند و پیشنهاد رسمی به بایرن مونیخ نداده‌اند. نگرانی‌های مدیران تیم کم نیست و ازجمله بزرگترین آنها سن ناگلزمن است، او تنها 35 سال دارد و این برای مالکان و مدیران خیلی قابل درک نیست که بتوانند کنار او به موفقیت برسند. حتی اگر تمام مشکلات و تردیدهای مدیران چلسی برطرف شود به احتمال بسیار زیاد بایرن اجازه این انتقال را حداقل تا پایان فصل نخواهد داد زیرا در لیگ قهرمانان احتمال رویارویی این ۲ تیم در صورت صعود وجود دارد و هیچ م؟شخصی مانند ناگلزمن از تیم بایرن شناخت نخواهد داشت.

 

این مربی می‌تواند پاشنه آشیل بایرن شود. همچنین چلسی برای به خدمت گرفتن او باید حداقل 20 میلیون یورو بپردازد که آن هم مبلغ کمی نیست. بایرن مونیخ با یولیان ناگلزمن فسخ قرارداد نکرده و فقط جایگاه سرمربی را از او در باشگاه گرفته‌اند. او هنوز عضوی از بایرن است و حقوق دریافت می‌کند و هر باشگاهی که خواستار حضور ناگلزمن در تیمش باشد باید اول با بایرن به توافق برسد. باید دید تصمیم مدیران چلسی چه خواهد بود و آیا بایرن با این انتقال احتمالی موافقت می‌کند؟

گروه نرم افزاری ماهور
46 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا