آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

نبیل باهویی فقط دو لمس توپ و یک خطای مضحک!

نبیل باهویی در یک نمایش ناامید کننده دیگر ثابت کرد پرسپولیس در بازه زمستانی نقل و انتقالات حتما باید دنبال یک مهاجم نوک شاخص باشد.

نبیل باهویی که در تاجیکستان و مقابل استقلال دوشنبه در ترکیب اصلی قرار گرفت و البته مطابق انتظار کاری از پیش نبرد در ورزشگاه اول پارک ریاض از دقیقه 71 به زمین رفت و با احتساب وقت‌های تلف شده چیزی حدود 25 دقیقه در میدان بود.

 

با این وجود این مهاجم سوئدی در تمام این بازه زمانی دو بار توپ را لمس کرد و در آمار او فقط و فقط دو پاس ثبت شده است و دیگر هیچ!

 

با این حال باهویی غیر از اینکه هیچ کاری در فاز حمله پرسپولیس انجام نداد یک شانس مسلم گلزنی را نیز از مهدی ترابی و پرسپولیس گرفت.

گروه نرم افزاری ماهور

در شرایطی که پرسپولیس مقابل دفاع منسجم النصر به در بسته خورده بود مهدی ترابی با حرکتی انفرادی توپ را پیش برد و در حال تک به تک شدن با دروازه‌بان حریف بود که باهویی با انجام خطایی بی مورد روی آیمریک لاپورت مدافع النصر باعث شد تا داور چینی در سوت خود بدمد و بازی را متوقف کند.

 

شاید اگر باهویی این خطای بسیار مضحک و بچه‌گانه را انجام نمی‌داد ترابی موفق می شد یک گل انفرادی و زیبا برای پرسپولیس به ثمر برساند که حکم طلا داشت اما او علاوه بر اینکه عنصری غیر مفید بود در این صحنه در نقش یک مهره مضر عمل کرد و اعصاب و روان هواداران و البته بازیکنان تیمش را بهم ریخت.

 

با این کیفتی که باهویی در بازی‌های اخیر ارائه داده باید دید پرسپولیس و یحیی گل محمدی این مهاجم را تا ژانویه نگه خواهند داشت یا به هر طریقی شده با او به تفاهم می‌رسند تا با کمترین هزینه جدا شود چرا که بعید است مهاجمی با این کیفیت در هفته‌های آینده نیز مشکلی از مشکلات خط حمله پرسپولیس حل کند.

59 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا