آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

نمایش درخشان نساجی امتیاز نداشت؛ گل‌گهر در جدول از سرخابی‌ها جلو زد!

گل‌گهر سیرجان در دیداری بیرون از خانه مقابل نساجی مازندران توانست بردی یک‌گله را به‌دست آورد و به رتبه دوم جدول صعود کرد.

مسئولان سازمان لیگ با توجه به حضور تراکتور تبریز در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا راه چاره‌ای نداشتند تا اینکه مسابقات را در طول چند روز برگزار کنند. بعد از آنکه روز سه‌شنبه سی‌ویکم مردادماه هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران با برگزاری دوئل مس رفسنجان و شمس‌آذر قزوین آغاز شد، شب گذشته در مهم‌ترین بازی هفته سوم تیم‌های سپاهان اصفهان و استقلال تهران مقابل هم صف‌آرایی کردند و 3 مسابقه دیگر از هفته سوم برگزار شد.

 

هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران امشب (پنجشنبه) ابتدا با برگزاری دوئل پرسپولیس تهران و ذوب‌آهن اصفهان ادامه پیدا کرد که سرخ‌پوشان پایتخت در خانه نتوانستند مقابل ذوب‌آهن به پیروزی برسند. در ادامه دیدارهای این هفته، نساجی مازندران که یکی از 3 نماینده فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا است و ظهر امروز (پنجشنبه) حریفانش در مرحله گروهی را شناخت و باید به مصاف تیم‌های الهلال عربستان، بمبئی‌سیتی هند و نوفباخور ازبکستان برود، در مقابل گل‌گهر سیرجان قرار گرفت که 2 تیم برای حضور در کورس مدعیان بالانشین جدول نیاز مبرمی به کسب 3 امتیاز مسابقه امشب داشتند.

 

پدیده‌های فوتبال ایران، عصای دست اوزونیدیس شدند

شاگردان مهدی رحمتی در تیم نساجی مازندران لیگ بیست‌وسوم را با تساوی خانگی مقابل پیکان تهران آغاز کردند و هفته گذشته هم در رفسنجان برابر مس متوقف شدند تا با 2 تساوی و بدون کسب پیروزی و البته حفظ روند شکست‌ناپذیری کار خود را در لیگ بیست‌وسوم پیش ببرند؛ آن‌هم در شرایطی‌که گل‌گهر سیرجان که امشب حریف نساجی در قائمشهر بود، فصل جدید لیگ برتر را با بردی قاطع و 3 گله در خانه مقابل فولاد خوزستان آغاز کرد اما شاگردان مارینوس اوزونیدیس هفته گذشته در تهران برابر پیکان متوقف شدند و به دنبال آن بودند تا در مسابقه امشب اولین پیروزی بیرون از خانه‌شان را جشن بگیرند.

گروه نرم افزاری ماهور

 

پیام حیدری مسئولیت قضاوت مسابقه امشب را برعهده داشت و در شرایطی‌که هواداران نساجی استقبال خوبی را از مسابقه امشب انجام داده بودند، دو تیم از ساعت 20 در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر کار خود را با قضاوت حیدری آغاز کردند. سرمه‌ای‌پوشان سیرجانی بازی را بهتر آغاز کردند و به دنبال روزنه‌ای به سوی دروازه نساجی بودند تا بتوانند به گل اول دست پیدا کنند که با وجود انجام چند حرکت ترکیبی و البته اشتباهات غیرمنتظره محمدرشید مظاهری، تلاش بازیکنان گل‌گهر برای رسیدن به گل نخست در دقایق ابتدایی مسابقه امشب بی‌ثمر بود.

 

سعید غلامعلی‌بیگی مدافع نساجی در دقیقه 37 اشتباه مهلکی انجام داد و همین مسئله باعث شد تا فرصتی ایده‌آل برای به گل رسیدن تیم گل‌گهر ایجاد شود که سعید سحرخیزان با پاس عالی خود در مقابل دروازه توپ را به مهدی ممی‌زاده رساند و او موفق شد دروازه نساجی را باز کند تا شاگردان اوزونیدیس در نیمه‌ای که نمایش برتری هم نسبت به نساجی داشتند، با گلزنی ممی‌زاده به عنوان تیم برنده به رختکن بروند و در آستانه کسب دومین پیروزی‌شان در فصل جدید لیگ برتر قرار گیرند.

 

گل‌گهری‌ها با وجود برتری در نیمه نخست، در نیمه دوم هم با سبک‌وسیاقی تهاجمی پا به میدان مسابقه گذاشتند و به دنبال رسیدن به گل دوم بودند. در نقطه مقابل، مهدی رحمتی به سراغ انجام تعویض‌های تهاجمی رفت و بازیکنانی مانند فرشید اسماعیلی و آریا برزگر را به میدان فرستاد تا مازنی‌ها با عناصر تهاجمی بیشتری روی دروازه گل‌گهر به دنبال خلق موقعیت گلزنی باشند. بعد از تعویض‌های انجام شده، موقعیت‌های گلزنی مناسبی برای نساجی روی دروازه گل‌گهر ایجاد شد اما تیزهوشی خط دفاعی سیرجانی‌ها و درخشش محمدرضا اخباری سد راه گلزنی شاگردان مهدی رحمتی شد.

قرمزپوشان قائمشهری در دقایق پایانی مسابقه حملات پردامنه‌ای روی دروازه گل‌گهر انجام دادند و در تلاش بودند تا بتوانند به گل تساوی برسند اما با وجود آنکه آریا برزگر در چند نوبت صاحب موقعیت گلزنی شد اما مهاجم جوان مازنی‌ها نتوانست اولین گل خود در پیراهن نساجی را به‌ثمر برساند تا با تک گل مهدی ممی‌زاده، گل‌گهر سیرجان بتواند در قائمشهر به دومین برد خود در لیگ بیست‌وسوم دست پیدا کند و حسرت نساجی برای رسیدن به پیروزی در لیگ بیست‌وسوم ادامه داشته باشد.

 

گل‌گهر با پیروزی در مسابقه امشب 7 امتیازی شد و با تفاضل گل بهتر بالاتر از پرسپولیس در رتبه دوم جدول قرار گرفت. نساجی مازندران هم با 2 امتیاز در جایگاه یازدهم جدول باقی ماند. مازنی‌ها در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال ایران باید روز سه‌شنبه هفتم شهریورماه در دومین بازی پیاپی خانگی به مصاف صنعت‌نفت آبادان بروند و در همان روز، گل‌گهر سیرجان هم در خانه میزبان ملوان بندرانزلی خواهد بود. در آخرین بازی هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران، روز شنبه یازدهم شهریورماه تیم‌های استقلال خوزستان و تراکتور تبریز مقابل هم به میدان خواهند رفت. البته که پیش از برگزاری این مسابقه، رقابت‌های هفته چهارم لیگ برتر فوتبال ایران طبق برنامه‌ریزی انجام شده از سوی سازمان لیگ قرار است به انجام برسد.

 

نتایج هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران

سه‌شنبه سی‌ویکم مردادماه

مس رفسنجان 0-3 شمس‌آذر قزوین

 

چهارشنبه اول شهریورماه

هوادار تهران 1-2 آلومینیوم اراک

ملوان بندرانزلی 4-0 فولاد خوزستان

سپاهان اصفهان 1-0 استقلال

صنعت‌نفت آبادان 1-1 پیکان تهران

 

پنجشنبه دوم شهریورماه

پرسپولیس 1-1 ذوب‌آهن اصفهان

نساجی مازندران 0-1 گل‌گهر سیرجان

 

برنامه ادامه دیدارهای هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران

شنبه یازدهم شهریورماه

استقلال خوزستان – تراکتور تبریز (ساعت 21:30)

 

سپاهان اصفهان با کسب 3 پیروزی پیاپی با 9 امتیاز در صدر جدول کار خود را در هفته سوم به پایان برد و تیم‌های گل‌گهر سیرجان و پرسپولیس با 7 امتیاز در رتبه‌های دوم و سوم جدول قرار گرفتند و استقلال هم با 6 امتیاز در جایگاه چهارم جدول قرار دارد. در قعر جدول هم نام تیم فولاد خوزستان بدون کسب امتیاز به چشم می‌خورد. هفته چهارم لیگ برتر فوتبال روزهای دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه (هفتم، هشتم و نهم شهریورماه) برگزار خواهد شد که در مهم‌ترین دیدارها، استقلال تهران روز دوشنبه ششم شهریورماه در خانه میزبان استقلال خوزستان است، سپاهان اصفهان روز سه‌شنبه هفتم شهریورماه در تهران باید به مصاف پیکان برود و چهارشنبه هشتم شهریورماه هم پرسپولیس در اهواز میهمان فولاد خوزستان خواهد بود.

59 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا