آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

بازخوانی اظهارات جنجالی نکونام؛ آتش اختلاف با خطیر روشن شد؟

سرمربی استقلال در حاشیه دیدار دوستانه روز گذشته آبی‌پوشان پایتخت مقابل پیکان، اظهارات جنجالی را به‌زبان آورد.

علی خطیر به پایان اولین هفته فعالیت خود در نقش سرپرست مدیرعاملی استقلال نزدیک می‌شود؛ آن‌هم در شرایطی‌که خطیر در کوران رقابت تیم‌ها در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه مسئولیت مدیریت باشگاه استقلال را پذیرفته اما هنوز فهرست آبی‌پوشان پایتخت تقویت نشده و به جز تمدید قرارداد محمدحسین مرادمند، با بازیکنانی که موردنظر جواد نکونام هستند، توافقی صورت نگرفته است. با توجه به شرایط به‌وجود آمده، جواد نکونام روز گذشته در حاشیه دیدار دوستانه استقلال مقابل پیکان در گفت‌وگو با رسانه‌ها صحبت‌های جنجالی را به زبان آورد.

 

نکونام با گلایه از شرایط به‌وجود آمده، علیه حضور برخی افراد در ساختار باشگاه استقلال موضع‌گیری کرد و با اسم رمز «بچه» به حضور یک چهره تقریباً نام‌آشنا در بین هواداران استقلال، کنایه زد. در شرایطی‌که جواد نکونام سعی داشت نامی از مدیران باشگاه استقلال در بین صحبت‌های خود نیاورد، اما به نظر می‌رسد که خیلی زود رابطه او با سرپرست مدیرعاملی استقلال شکرآب شده و به نظر می‌رسد که عدم تحقق خواسته‌های نکونام در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه باعث شده تا او با علی خطیر دچار اختلاف شود.

 

باشگاه استقلال در اتفاقی عجیب، صحبت‌های روز گذشته جواد نکونام را روی خروجی کانال و صفحه رسمی خود قرار نداد تا بیش از پیش اختلافات به‌وجود آمده میان نکونام و خطیر نمایان شود. در این میان، سکوت علی خطیر هم در نوع خود جالب‌توجه بود؛ به‌طوری‌که او در هنگام خروج از ورزشگاه پاس قوامین تهران بعد از تماشای دوستانه استقلال و پیکان، حاضر به گفت‌وگو با خبرنگاران نشد و وعده داد که در یک مصاحبه تلویزیونی صحبت‌های خود را انجام می‌دهد!

گروه نرم افزاری ماهور

 

خطیر زمان می‌خواهد اما ما زمان نداریم!

جواد نکونام در بخشی از صحبت‌هایش بدون آنکه اسمی بیاورد، مدعی شد که برخی مدیران باشگاه از او خواسته‌اند تا تیم را برای پنجم شدن در فصل جدید ببندد! نکونام با اشاره به حضور علی خطیر در ساختار مدیریتی باشگاه استقلال و محدودیت زمانی موجود گفت: «خطیر تازه آمده است و زمان می‌خواهد. مشکل ما این است که زمان نداریم. مثلاً با بازیکن صحبت می‌کنیم، امروز می‌گویند پنج میلیارد و عنوان می‌کنند که اجازه بدهید که دو، سه روز بگذرد و بعد از آن صحبت می‌کنیم. ۲۱ روز دیگر لیگ شروع می‌شود. من در این فرصت چگونه باید بدن یک بازیکن را آماده کنم؟ بدترین اتفاقات تاریخ فوتبال ایران در حال رقم‌خوردن در استقلال و برای من است».

 

نکونام در بخش دیگری از صحبت‌هایش، به برگزاری چند جلسه با خطیر کنایه زد و گفت: «جلسات زیادی داشتیم ولی هیچ اتفاقی نیفتاده است. اتفاق مثبتی که به من و تیمم کمک شود، نبوده است. ببینید مربی اسپانیایی من را دو سال پرسپولیس دنبالش بوده است، قبول نکرده است و فقط در ایران با خود من کار کرده است. تیم «خونه به خونه» که ما سختی کشیدیم و بالا آوردیم ایشان کنار من بوده است. الان می‌گویند پول نداریم. برای من پول ندارید و می‌خواهید نکونام زمین بخورد. من فقط تمام فکر و ذهنم هوادار است و اینها را هم به خاطر هوادار می‌گویم».

 

در انتظار جوابیه خطیر علیه اظهارات نکونام

سرپرست مدیرعاملی استقلال در روزهای نخست کاری خود نه‌تنها از حمایت کادرفنی برخوردار بود، بلکه به واسطه تجربه قابل قبول حضورش در باشگاه استقلال، جمعی از هواداران را هم به عنوان حامی خود می‌دید. با گذشت نزدیک به یک هفته از فعالیت علی خطیر در باشگاه استقلال و با توجه به اظهارات روز گذشته جواد نکونام، به نظر می‌رسد که خطیر در حال از دست دادن موقعیت اجتماعی خود در بین هواداران آبی‌پوش است و از رابطه حسنه با کادرفنی هم فعلاً خبری نیست.

علی خطیر بعد از انتخاب به عنوان جانشین حجت کریمی در ساختار مدیریتی باشگاه استقلال، مصاحبه‌ای را انجام نداده و به نظر می‌رسد اولین صحبت‌های خطیر در نقش سرپرست مدیرعاملی آبی‌ها می‌تواند جوابیه به اتفاقات روزهای اخیر باشد. هر چند که گفته می‌شود خطیر در تلاش برای تامین منابع مالی است تا بتواند انتظارات جواد نکونام را برآورده کند اما در غیر این‌صورت به نظر می‌رسد که خیلی زود علی خطیر که با حمایت هواداران به مدیریت باشگاه استقلال رسیده بود، هواداران و کادرفنی را در مقابل خود خواهد دید!

59 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا