آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

اخبار نقل و انتقالات فوتبال ایران شنبه ۲۷ خرداد؛ «نکو» به استقلال نرسید

انتخاب سرمربی جدید استقلال، به معادله‌ای پیچیده تبدیل شده و آن‌ها دو گزینه اصلی‌شان را از دست داده‌اند.

داستان حضور جواد نکونام روی نیمکت استقلال، سرنوشت عجیبی داشت. تا شب گذشته به نظر می‌رسید او گزینه نهایی و قطعی آبی‌پوشان باشد اما مخالفت بعضی نهادهای غیر ورزشی، باعث شده استقلالی‌ها فعلا پرونده این سرمربی را ببندند. استقلال دوباره باید فکر انتخاب یک سرمربی جدید باشد و گزینه‌های آن‌ها، با حذف لوپز و نکونام محدودتر شده‌اند. محمد ربیعی جدی‌ترین گزینه ایرانی و کریستین پانوچی، مهمترین گزینه خارجی استقلال هستند.

 

«نکونام» با یاغی جدید می‌آید

نکونام در پست هافبک بازی‌ساز اعتقاد ویژه‌ای به سبک بازی احسان پهلوان دارد و در صورت نهایی‌شدن حضورش در استقلال، احتمالاً پهلوان همراه این سرمربی به جمع آبی‌پوشان خواهد پیوست تا یاغی جدید فوتبال ایران باشد.

 

انتخاب سرمربی استقلال به تعویق افتاد

حجت کریمی با انتشار یک استوری، برای انتخاب سرمربی جدید، درخواست مهلت کرد: «از هواداران می‌خواهیم به باشگاه فرصت دهند تا در چند روز آینده به دور از التهاب، انتخاب اصلحی برای استقلال داشته باشند.»

گروه نرم افزاری ماهور

 

مشکل «نکونام» برای سرمربیگری در استقلال

به نظر می‌رسد برخی نهادهای نظارتی با مربی‌گری نکونام در استقلال موافق نیستند، موضوعی که نکونام و مدیران استقلال را شوکه کرد. این بازیکن سابق استقلال اصلا تصور نمی‌کرد که چنین موضوعی سد راه مربی‌گری در تیم محبوبش شود.

 

پایان رویای «نکونام» و استقلال؟

کریمی با اشاره به مشکلات جواد نکونام: «من هم خبرهایی که مطرح شده را شنیدم. به هر حال اتفاقی است که افتاده. قرار بود مشکلش را حل کند که حل نشده است».

 

«پانوچی» برای مذاکره با استقلال به تهران می‌آید؟

باشگاه استقلال دوباره به سمت گزینه‌های خارجی رو کرده و ممکن است به زودی مذاکراتش را در این زمینه آغاز کند. به همین خاطر گفته می‌شود، کریستین پانوچی مربی سرشناس ایتالیایی قرار است برای انجام مذاکرات به تهران بیاید.

 

«حسینی» در یک قدمی نیمکت آلومینیوم

در شرایطی که گفته می‌شد احتمالاً ساکت الهامی جانشین رحمتی در تیم آلومینیوم شود، اما گویا معادلات تغییر کرده و مدیران باشگاه اراکی به دنبال آن هستند تا مجتبی حسینی را به عنوان سرمربی جدید انتخاب کنند.

 

«خطیبی» سرمربی مس کرمان شد

رسول خطیبی با امضای قراردادی ۲ ساله به عنوان سرمربی جدید تیم سقوط کرده مس کرمان منصوب و جانشین فرزاد حسین‌خانی شد.

«سلمانی» در اصفهان جایی ندارد

باشگاه سپاهان با انتشار یک پست از آریا یوسفی و محمد قربانی به عنوان ملی‌پوشان امید عضو سپاهان یاد کرد و نامی از یاسین سلمانی نبرد. شایعات مذاکره سلمانی با پرسپولیس هم به گوش می‌رسد.

 

ماندگار شدن «نوراللهی» در امارات

احمد نوراللهی در روزهای گذشته پیشنهادی برای حضور در تیم الوحده امارات دریافت کرده است. او که به دنبال جدایی از تیم شباب‌الاهلی است، مذاکرات اولیه را با مدیران باشگاه الوحده انجام داده است.

 

«فلاح» در راه نصف جهان

ژوزه مورایس در پست دفاع میانی اعلام کرده که به بازیکنی به جز سامان فلاح نیاز ندارد و جذب فلاح می‌تواند پرونده تقویت خط دفاعی سپاهان را ببندد.

 

عزم منچستر یونایتد برای شکار «طارمی»

سایت «oldtraffordfaithful» انگلیس از عزم جدی باشگاه منچستریونایتد برای شکار مهدی طارمی ستاره تیم ملی کشورمان خبر داد. این رسانه انگلیسی نوشت: «باشگاه منچستریونایتد می تواند گزینه‌ای مشابه با کین را خریداری کند و هزینه زیادی نکند. مهدی طارمی ستاره ایرانی پورتو با درخشش در ترکیب این تیم می‌تواند بهترین گزینه باشد.»

51 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا