آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

نگرانی یحیی از مشکلات پرسپولیس؛ سکوت راه چاره نیست!

یحیی گل‌محمدی پس از پیروزی تیمش مقابل شمس آذر، از وضعیت داوری بازی‌های این تیم و برنامه‌ریزی سازمان لیگ انتقاد کرد.

پرسپولیس در یک بازی سخت مقابل شمس آذر، توانست با وجود 10 نفره شدن، حریفش را شکست دهد. یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس پس از پایان مسابقه، از نتیجه و عملکرد تیمش راضی بود. او از کوپال ناظمی، داور مسابقه هم تمجید کرد اما انتقادهای زیادی، از داوران بازی‌های گذشته پرسپولیس و سازمان لیگ انجام داد.

 

شمس‌آذر می‌تواند سهمیه بگیرد

حریف واقعاً یک تیم خوب و مقتدر نشان داد و فوتبال زیبایی را ارائه می‌کند. به کادر فنی و بازیکنان این تیم تبریک می‌گویم بابت این تیم یکدست و تاکتیکی. من بازی‌های زیادی از این تیم دیدم و خودم از بازی‌های شمس آذر یاد گرفتم و می‌‌گیرم. واقعاً فوتبال خوبی با دوندگی بالا ارائه می‌کنند. این تیم می‌تواند جام حذفی را بگیرد یا اینکه سهمیه آسیایی را به دست بیاورد.

 

نباید سکوت کنیم

بازیکنان ما خیلی تحت فشار بودند، خصوصاً در دو بازی آخرمان داوری خیلی اذیت‌مان کرده بود؛ چه با VAR و چه بدون VAR. در بازی قبل حداقل سه پنالتی برای ما نگرفتند! گل دوم استقلال خوزستان هم کاملاً خطا بود. علیرغم اینکه داور خط و داور چهارم به عرب‌براقی گفتند که خطاست، ولی ادامه بازی داد. اشتباهات عجیب و غریب در آن بازی خیلی رخ داد؛ از وضعیت زمین تا شرایط مسابقه و سنگ‌پرانی‌ها. در نیمه اول ما فقط 30 و خُرده‌ای دقیقه بازی کردیم. علیرغم اینکه بازی دو ساعت و نیم طول کشید، کل بازی 83 بود! بازی قبل از آنهم مقابل استقلال دیدید که با VAR چه اتفاقاتی افتاد و چهار امتیازمان را راحت گرفتند. باشگاه باید مطالبه کند که چرا این اتفاقات افتاده است. سکوت به نظرم راه علاج نیست.

گروه نرم افزاری ماهور

 

داور عملکرد خوبی داشت

باید به کوپال ناظمی هم تبریک بگویم. بازی سختی بود و سرعت زیادی داشت. به نظرم داوران خوب قضاوت کردند و از تیم داوری تشکر می‌کنم. هر چند به نظرم پنالتی باید تکرار می‌شد و به نظرم خود پنالتی هم سختگیرانه بود. خودم صحنه را ندیدم، ولی طی صحبتی که با بازیکن داشتم گفت اول توپ به بدنم خورد و بعد به دستم. نمی‌دانم این صحنه پنالتی بود یا نه، ولی به نظرم تیم داوری عملکرد خوبی داشت. از بازیکنان هم تشکر می‌کنم؛ واقعاً تحت فشار بودند. آن‌ها توانستند قابلیت فنی خودشان را نشان دهند.

 

فشردگی بازی‌ها آزارمان می‌دهد

با توجه به فشردگی مسابقات و برنامه سختی که برای ما چیدند، نمی‌دانیم چطور از سازمان لیگ بخواهیم. ما در آسیا بودیم و بازی‌های سختی داشتیم، ولی هر سه روز به سه روز برای ما بازی می‌گذارند. دلیلش را واقعاً نمی‌دانیم. اگر مشکلاتی وجود دارد که باید تیم ملی به اردو برود، حداقل یکی دو روز می‌توانند فرصت بگیرند تا بازیکنان اینقدر تحت فشار نباشند. ممکن است با این وضعیت مصدومیت زیادی گریبان‌گیر بچه‌ها شود. نمی‌دانم فشردگی مسابقات به این شدت برای چیست. برنامه بازی‌های ما را از هر روز چهار روز به سه روز تغییر دادند و باید در شش روز دو مسابقه انجام دهیم. هر طوری دل‌شان می‌خواهد برنامه را تغییر می‌دهند. اینطور نمی‌شود! چرا برنامه را تغییر می‌دهید و این فشردگی را برای ما در نظر می‌گیرید؟

از نعمتی توقع بیشتری داریم

یک مقدار هیجانات بازی زیاد بود و به نظرم در آن صحنه احساسی شد و نتوانست خوب تصمیم‌گیری کند. بازیکن حرفه‌ای در سطح پرسپولیس نباید اینطور اخراج شود. بازیکن باید تمرکز خوب داشته باشد و بتواند تا پایان بازی خودش را حفظ کند. ما این انتظار را از همه بازیکنان داریم.

58 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا