آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

نیل سواربریک، رئیس کمیته VAR لیگ برتر انگلیس به دلیل انتقادهای اخیر از سمت خود کناره‌گیری خواهد کرد

نیل سواربریک، رئیس VAR لیگ برتر، در پایان فصل به دلیل انتقاد شدید اخیر از داوری، از سمت خود کناره‌گیری خواهد کرد.

تصمیمات بحث برانگیز گرفته شده علیه آرسنال و برایتون باعث شد تا جلسه بحرانی در PGMOL، هیئت داوری بازی انگلیسی برگزار شود، اما سواربریک در همان آخر هفته در یک حادثه جداگانه درگیر شد. این بازیکن 57 ساله برای بازی چلسی در وستهام در حال انجام وظایف VAR بود که تصمیم گرفت به داور کریگ پاوسون توصیه کند که در مراحل پایانی یک پنالتی تقریباً قطعی برای آبی ها را بررسی کند.

پیامدهای آن آخر هفته به ویژه دراماتیک بود زیرا سواربریک و لی میسون – که نتوانستند گل تساوی برنتفورد را در تساوی 1-1 مقابل آرسنال مردود اعلام کنند – در دور بعد از مسئولیت های VAR محروم شدند. میسون سپس در 17 فوریه با “رضایت متقابل” از سازمان خارج شد و The Athletic فاش کرد که سواربریک نیز پست خود را در پایان کمپین فعلی ترک خواهد کرد.

با این حال، تصور می‌شود که این تصمیم برای مدتی اتخاذ شده بود و نتیجه مستقیم بررسی‌های اخیر پیرامون سواربریک و هیئت داوری انگلیس نیست. با این وجود، این مسیله باعث تغییر قابل توجهی در PGMOL است، با رفتن میسون و هاوارد وب نیز به عنوان مدیر ارشد داوری در ماه اوت، و پس از 13 سال مدیریت، مدیر عامل مایک رایلی را بر عهده گرفت.

اتلتیک گزارش می دهد که هنوز جانشینی برای سواربریک انتخاب نشده است، اگرچه کادر داوری بیشتری در فصل آینده به عنوان بخشی از “طرح توسعه داوران نخبه” که کمی بیش از یک سال پیش ایجاد شد، معرفی خواهند شد.

گروه نرم افزاری ماهور

منبع:www.goal.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا