آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

نیمار برگشت، امباپه فراموش شد

پی اس جی در روزی که نیمار را پس از چند ماه در اختیار داشت موفق شد به اولین پیروزی خود در تور آسیایی دست پیدا کند.

پاری سن ژرمن سه بازی اخیر خود در تور آسیایی برابر النصر متوقف شده بود و مقابل سرزو ژاپن و اینتر نیز شکست خورد ولی بالاخره امروز موفق به کسب پیروزی شد.

 

نیمار پس از ماه ها مصدومیت در ترکیب ثابت قرار گرفت و موفق به ثبت دبل شد. گل دیگر پی اس جی را نیز مارکو آسنسیو به ثمر رساند. در دقیقه 40 بازی پی اس جی مزد برتری خود را گرفت و توسط نیمار به گل رسید.

نیمار توپ را بیرون محوطه جریمه گرفت و سپس با دریبل‌های ریز و حرکات تکنیکی منحصر به فردش مدافعان چونبوک را مات و مبهوت کرد. در یک لحظه به نظر می‌رسید او توپ و شانس گلزنی را از دست خواهد داد ولی به خوبی دوباره بر توپ مسلط شد و با یک ضربه نرم و فنی پای راست و البته به کمک تیر عمودی توانست دروازه حریف را باز کند و به شکلی ویژه نیز آن را جشن گرفت.

گروه نرم افزاری ماهور

پی اس جی که در نیمه دوم هم برابر حریف کره ای برتری محسوسی داشت، در دقیقه 83 به گل دوم رسید. نیمار روی پاس فابیان روئیز توانست در مصاف تک به تک با گلر با یک بغل پا گلزنی کند.

 

پنج دقیقه بعد نیمار زمینه ساز گل سوم تیمش شد. او با یک پشت پا توپ را بیرون محوطه جریمه برای مارکو آسنسیو کاشت تا بازیکن سابق رئال یکی از آن شوت‌های سهمگینش را بزند. پی اس جی به این ترتیب گل سوم را هم زد تا پرونده بازی را کاملا ببندد.

66 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا