آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

سلاخی روباه‌ها توسط یاران هالند؛ تیمی حریفِ این نسخه از سیتی می‌شود؟

منچسترسیتی در شب رکوردشکنی هالند با کسب برتری 3-1 مقابل لسترسیتی به آرسنال نزدیک‌تر شد.

منچسترسیتی پس از پیروزی روحیه بخش مقابل بایرن در لیگ قهرمانان اروپا، شنبه‌شب از چارچوب رقابت‌های هفته سی‌ویکم لیگ برتر انگلیس میزبان لسترسیتی در خطر سقوط بود و خیلی زود و تنها در 25 دقیقه، سرنوشت بازی را رقم زد تا با کسب پیروزی روحیه بخش و کاهش امتیاز با آرسنال به 3، راهی باواریا شود.

در این دیدار که کوین‌دی‌بروینه پاس گل شماره 101 خود در تاریخ رقابت‌های لیگ برتر را ارسال کرد و به رتبه سومین گل‌ساز تاریخ لیگ برتر بالاتر از لمپارد و رونی نزدیک‌تر شد، ارلینگ هالند بار دیگر ۲ گل در یک بازی زد تا 32 گله شود و رکورد بیشترین گل در یک فصل 38 هفته‌ای از تاریخ فوتبال انگلیس را در فاصله 8 هفته تا پایان فصل بشکند.

غولِ بی‌شاخ و دمِ نروژی حالا با صرف‌نظر از تعداد بازی‌های انجام شده در طول فصل، تنها اندی کول و آلن شیرر را بالاتر از خود می‌بیند که هر ۲ به ترتیب در فصول 94-1993 و 95-1994 موفق به زدن 34 گل شده‌اند. هالند برای شکستن رکورد گلزنی در تاریخ لیگ برتر تنها 2 گل دیگر احتیاج دارد و فاصله‌اش با هری کین در رتبه دوم جدول گلزنان لیگ برتر در فصل جاری، 9 گل است.

سیتیِ پپ حالا درحالی که تعداد بازی‌هایش با آرسنال برابر شده و تا پایان فصل 24 امتیاز دیگر در دسترس خواهد داشت، پس از تقابل با بایرن‌مونیخ و شفیلدیونایتد در لیگ قهرمانان اروپا و جام حذفی در لیگ برتر انگلیس میزبان آرسنال خواهد بود و درصورتی که توپچی‌ها مقابل تیمِ حالا بی‌رحمِ پپ شکست را بپذیرند، سرنوشت قهرمانی در دستان منچسترسیتی خواهد بود.

در این فاصله، آرسنال با وستهام و ساوتهمپتون بازی خواهد کرد که هر ۲ تیم برای بقا در لیگ برتر، انگیزه‌های فراوانی دارند و ظاهراً این فصل هم یک تیم قرار است با کسب بیش از 86 امتیاز (امتیازات سیتی در فصل قهرمانی 21-2020) حسرت عدم بالا بردن جام در پایان فصل را بخورد.

گروه نرم افزاری ماهور

لستر نیز با تحمل این شکست، یک گام دیگر به سقوط نزدیک‌تر شد و درحالی که از 10 بازی اخیرش تنها یک امتیاز به دست آورده، ممکن است تا پایان هفته فاصله‌اش تا منطقه امن جدول به 5 امتیاز افزایش باید. در این صورت قهرمان سابق لیگ برتر، کنار ساوتهمپتون مدعی نخست سقوط از لیگ برتر خواهد بود و تعداد فصل‌های حضور متوالی‌اش در این بازه در بالاترین سطح فوتبال انگلیس 2 رقمی نخواهد شد.

50 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا