آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

کای هاورتز اولویت بایرن مونیخ نیست

بایرن مونیخ کای هاورتز را برای پست مهاجم نوک به عنوان آخرین راه‌حل در نظر دارد.

روز گذشته اخباری منتشر شدند که بایرن مونیخ به دلیل هزینه‌های بالای انتقال راندل کولو موانی از ایده جذب او منصرف شده و به رقابت بر سر جذب کای هاورتز پیوسته است تا از او در پست مهاجم نوک استفاده کنند.

 

حال به گزارش توبی آلتشفل گزارش بیلد، بایرن مونیخ کای هاورتز را زیر ذره‌بین خود دارد اما او در صدر اولویت‌های این باشگاه برای پست مهاجم نوک نیست. باواریایی‌ها و توماس توخل تنها در صورتی که نتوانند اهداف خود در این پست از جمله راندل کولو موانی، دوشان ولاهوویچ، ویکتور اوسیمن و… را به خدمت بگیرند، آن‌گاه به سراغ ایده جذب هاورتز و استفاده از او در پست مهاجم نوک خواهند رفت.

 

همچنین تاکنون هیچ تماسی از سوی بایرن با کای هاورتز گرفته نشده و هیچ مذاکره‌ای بین دو طرف وجود ندارد. در چنین شرایطی آرسنال پیشتاز رقابت بر سر ستاره آلمانی چلسی است. با این حال اولی هونس که اکنون به‌طور کامل درگیر برنامه‌های نقل و انتقالاتی بایرن مونیخ شده، همیشه طرفدار آوردن بهترین بازیکنان ملی پوش آلمانی به مونیخ بوده است.

گروه نرم افزاری ماهور

 

گفتنی است هاورتز که تا سال 2025 با چلسی قرارداد دارد، در این فصل در تمامی رقابت‌ها برای آبی‌های لندن آمار 9 گل و 1 پاس گل را از خود ثبت کرده است.

56 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا