آخرین مطلبمهمترین اخبار روز

هدف ستاره مصدوم بارسا: باید به ال‌کلاسیکو برسم

پدری، ستاره جوان بارسلونا، امیدوار است که بتواند خودش را برای دیدار برابر رئال مادرید آماده کند.

پدری در جریان تمرینات بارسلونا در اواخر ماه آگوست دچار مصدومیت شد و از آن زمان تا به حال نتوانسته تیمش را در هیچ دیداری همراهی کند.

این موضوع خبر خوبی برای بارسا و ژاوی هرناندز نبود که روی حضور او در خط میانی حساب کرده بودند و باعث شد که این مربی به استفاده از دیگر گزینه‌هایی که در اختیار داشت روی بیاورد.

بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی در چند روز اخیر خبر داده بودند که این بازیکن نمی‌تواند بارسلونا را در دیدار برابر رئال مادرید همراهی کند و تا آن زمان به حدی از آمادگی که بتواند به میادین برگردد نخواهد رسید، اما هدف اصلی خودش این است که در ال‌کلاسیکو به میدان برود.

پدری در گفت‌وگو با The Residency در این باره اظهار داشت: «مصدومیت‌ها بخشی از کار ما هستند و باید به سختی تلاش کنیم تا بتوانیم با شرایط بهتری بار دیگر به میادین برگردیم و عمکرد خوبی پس از مصدومیت داشته باشیم.

همه چیز خوب پیش رفته است و من تقریبا آماده هستم. امیدوار هستم که خیلی زود پس از پایان وقفه دیدارهای ملی در ماه اکتبر بتوانم بار دیگر به میدان بروم. اگر همه چیز خوب پیش برود، در زمان برگزاری ال‌کلاسیکو در بهترین شرایطم قرار خواهم داشت.»

گروه نرم افزاری ماهور
57 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا