آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

هدف ژاوی، جذب سانچو در ژانویه؛ اختلافات تن‌هاخ و بازیکن به نفع بارسلونا؟

بارسلونا به دنبال جذب جیدن سانچو در ژانویه است.

پس از بالا گرفتن درگیری‌ها میان سانچو و تن‌هاخ، منچستریونایتد این بازیکن را تا زمانی که به صورت رسمی از سرمربی و تیم معذرت‌خواهی و جریمه‌ انضباطی را قبول نکند از حضور در ترکیب اصلی و تمرینات تیم اصلی منع کرده است. جیدن سانچو اکنون با بازیکنان آکادمی منچستریونایتد تمرین می‌کند و هنوز تصمیمی برای معذرت‌خواهی نگرفته است. شرایط در حال حاضر به گونه‌ای پیش می‌رود که احتمال فروش یا جابه‌جایی قرضی بال انگلیسی منچستریونایتد بیشتر از اتفاقات دیگر مورد انتظار است و همین موضوع باعث شده تا بارسلونا شرایط بازیکن را از منچستریونایتد جویا شود.

 

شرایط خاص بارسلونا

از درون باشگاه منچستریونایتد شنیده شده اگر جیدن سانچو رفتارش را تغییر ندهد، باشگاه یا قصد فروش کامل را دارد و یا انتقال قرضی با بند فروش قطعی! منچستریونایتد همچنین در شرایط قرضی قصد دارد تا حقوق کامل بازیکن یا مبلغ حداقل 80 درصد در شرایطی خاص توسط باشگاهی که او را به خدمت می‌گیرد، پرداخت شود. این 2 مورد می‌تواند کار جذب بازیکن برای بارسلونای درگیر مشکلات مالی، سخت کند اما آنها با تمام شرایط هنوز ناامید نیستند و گفته می‌شود این انتقال را برای پنجره‌ زمستانی در نظر گرفته‌اند.

 

آمدن سانچو به نفع بارسا؟

با شرایط و مشکلات روحی اخیر سانچو، شاید سخت به نظر برسد این بازیکن دردی از بارسلونا دوا کند. از طرفی بارسلونا بعد از فروش دمبله و انتقال قرضی آنسو فاتی، در پست بال چپ و راست و در مجموع از عمق ترکیب مناسبی برخوردار نیست. همچنین ژاوی نشان داده توانایی احیای این سبک بازیکنان را دارد و شاید این ریسک جذابی برای بارسلونا باشد. اگر ژاوی بتواند از سانچو آنچنان که بازیکن خودش را در دورتموند نشان می‌داد، بازی بگیرد، مطمئنا این انتقال بسیار خوب خواهد بود و چنانچه سانچو مانند دوران منچستریونایتد خود باشد، ضرر بزرگی برای آبی‌اناری‌ها و ژاوی شکل می گیرد.

گروه نرم افزاری ماهور
68 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا