آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

هرگز و هرگز: ژاوی همه اتهامات را رد کرد

ژاوی در نشست خبری بازی با سویا اتهامات رشوه بارسلونا به نایب رئیس سابق کمیته داوران را رد کرد.

بارسلونا پس از توقف در زمین مایورکا باید به سرعت خود را مهیای بازی دیگری در لالیگا کند. بارسا که صدر را از دست داد و از خیرونا و رئال عقب افتاده، باید فردا در مونتجوئیک به مصاف سویا برود.

ژاوی در نشست خبری این بازی گفت: «احساس بازگشت به پیروزی را دارم. ما در خانه بازی می کنیم و آنها قهرمان لیگ اروپا هستند. سویا حریف مستحکم و قدرتمندی است و آنجا مندلیبار کارش را خوب انجام داده است. آنها حریف سختی هستند. وینگرهای سویا نقش تعیین کننده ای روی حرکات هجومی این تیم دارند و باید مراقب باشیم. ما باید فردا به مسیر پیروزی بر گردیم.»

 

سیستم چرخشی: «ما وضعیت بدنی تیم را تجزیه و تحلیل می کنیم و کافی است ببینید، تعداد مصدومان در اروپا چقدر است. بازیکن باید محافظت شود و علاوه بر این، همه باید احساس اهمیت کنند. ذخیره ها فوق العاده ضروری هستند.»

گروه نرم افزاری ماهور

دلیل نیمکت نشینی لامین یامال: «این به مسئله توان بدنی مربوط است و توجه کنید او 16 سال دارد و گاهی اوقات این فاکتور سن خودش را نشان می دهد. فوتبال فقط بازی با توپ نیست. مواقعی وجود دارد که سن او به چشم می آید و به همین دلیل باید از او محافظت کنیم. این به رقیب و شکل بازی نیز ربط دارد. اما لامین پسر شادی است، فوتبال را دوست دارد و من وضعیت او را خیلی خوب می بینم. مشکل او بدنی است و از جنبه دیگر مشکلی ندارد. مدیریت رایکارد با لئو مسی مثال خوبی است. ما باید بسیار مراقب او باشیم مدیریت دقایق و کم کردن فشار بدنی مهم است. یامال می تواند در بسیاری از بازی ها به ما کمک کند.»

 

تزلزل دفاعی: «ما باید در زمین تمرکز بیشتری داشته باشیم. بازی مایورکا را آنالیز کردم و با وجود دفاع پنج نفره حریف، ما در حمله خوب بودیم اما در دفاع ضعف داشتیم. این مسئولیت برای همه است. از مهاجم تا دروازه بان مسئولیت های دفاعی دارند و باید بیشتر تمرکز داشته باشیم.»

بازگشت به پیروزی: «همیشه کسب پیروزی برای رسیدن به حس خوبی تیمی برای بازی‌های بعد مهم است. تساوی در خانه زنگ خطر است. در مایورکا ما خوب نبودیم. آن بازی را تجزیه و تحلیل کرده ایم و فردا می توانیم تبدیل به یک تیم متفاوت شویم.»

 

حمله رئال به داوران: «در مورد ویدیوهای مادرید تی وی علیه داوران نظری ندارم. سوال به نظرم خوب می رسد اما چه بگویم؟ ما بارسا هستیم. من در مورد داوران نظری نمی دهم.»

 

قضیه نگریرا و اتهام رشوه به بارسا: «هفته آینده، یکی مورد جدید خواهد بود و 15 روز دیگری و یک ماه دیگر هم چیز جدیدی می آید. نظر من را از قبل می دانید. به آرشیوتان نگاه بیندازید. رشوه؟ هرگز این احساس وجود نداشته که ما از داوران سود برده ایم. هرگز.»

 

پرداخت ها به نگریرا: «من از این مورد حرفی ندارم. زمان بسیار کمی دارم و تمرکز روی بازی فرداست. باید استراتژی تیمم برای بازی با سویا را تعیین کنم.»

59 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا